حجت‌الاسلام والمسلمین معزی:حمایت از هلال احمر یک تکلیف است

نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم افتتاح طرح ‌های امدادی و عمرانی جمعیت هلال‌احمر بر لزوم حمایت‌های دولت از جمعیت هلال‌احمر به عنوان یک سازمان خیریه‌ غیرانتفاعی تاکید کرد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در این مراسم که با حضور مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد به اشتراکات اهداف جمعیت هلال‌احمر و معارف دینی پرداخت.

او با ابراز خرسندی از حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در این نهاد مردمی، جمعیت هلال‌احمر را معین دولت در حوادث و بلایا برشمرد و افزود: اعتبار هلال احمر به مردمی‌بودن این نهاد خیریه است که همواره در کنار دولت برای خدمت در میادین مختلف همواره آماده است.

او در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این موضوع که نجات و احیای جان دیگران یک وظیفه دینی است خاطر نشان کرد: بر همین اساس مهیاسازی بسترها و حمایت از این مجموعه نیز یک تکلیف است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در این بخش از سخنان خود با اشاره به آیات قرآن کریم به تفاوت‌ خدمت در جمعیت هلال احمر در جامعه اسلامی و سایر جوامع اشاره کرد و افزود: نهضت بین‌المللی صلیب سرخ اگرچه یک نهضت بشردوستانه است و در مسیر خدمت به دیگران گام برمی‌دارد، لیکن فعالیت در جمعیت هلال احمر ایران اسلامی‌با توجه به اصول هفتگانه و اهداف چهارگانه این نهضت از پشتوانه غنی نگاه الهی- اسلامی در کمک به همنوع برخوردار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در پایان با تقدیر از پیگیری‌های مجدانه رئیس جمعیت هلال احمر به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات هلال احمر، از توجه دولت سیزدهم به این نهاد مردمی قدردانی و بر حمایت بیش از پیش از جمعیت هلال احمر تاکید کرد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.