ماجرای قطارهایی که روی ریل نیستند!

با توجه به مشکلات پیش‌آمده برای مردم در قطارهای حومه‌ای شرکت رجا، با تصمیم راه‌آهن تعدادی از این قطارها جهت انجام تعمیرات لازم تا اطلاع ثانوی از سیر خارج شدند.

به گزارش شهروند آنلاین، در روزهای گذشته و به‌دنبال گلایه مردم از وضعیت حمل‌ونقل ریلی به‌ویژه در جنوب شرق استان تهران، استاندار تهران از مسیر حرکت قطار در این مسیر بازدید کرد. مردم از ازدیاد جمعیت در خطوط، نبود سرفاصله مناسب برای پذیرش جمعیت و نقص سیستم تهویه و سرمایشی خطوط ریلی گلایه داشتند.

از این رو علیرضا فخاری، استاندار تهران با بیان اینکه رفع معایب تجهیزات برودتی قطار ریلی در اولین فرصت باید در دستورکار شرکت رجا قرار گیرد، گفته بود همچنین با توجه به تراکم جمعیت، افزایش تعداد قطارها ضروری است.رفع عیوب قطارها و کشنده‌ها و تامین مالی این اقدام نیز از دیگر نکات مورد بررسی بود، همچنین در مورد چگونگی اجرای متروی مورد تصویب در مسیر پیشوا ، ورامین و تهران نیز بررسی‌های لازم به عمل آمد تا با رعایت محدودیت‌های جغرافیایی تصمیم درست و منطقی گرفته شود.

تغییر برنامه حرکت قطارهای حومه‌ای استان تهران

در این راستا شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پس از ایجاد مشکلات مختلف به‌ویژه مشکل تهویه و نقص فنی قطارهای حومه‌ای شرکت رجا متعلق به سازمان تامین اجتماعی که باعث ایجاد تاخیر در حرکت این قطارها و نارضایتی مردم شده بود، شرکت راه‌آهن تعدادی این قطارها را جهت انجام تعمیرات لازم تا اطلاع ثانوی از سیر خارج کرده و از شرکت مالک خواست هرچه سریع‌تر نسبت به انجام تعمیرات لازم روی این قطارها اقدام کند.

در این اطلاعیه آمده است:‌همچنین با تدابیر انجام‌شده جهت استفاده از قطارهای موجود در ساعات اوج تقاضا و نیز جایگزین کردن برخی قطارها با قطارهای با کیفیت‌تر، امیدواریم که رفاه مناسب برای استفاده هموطنان جهت سفر با قطارهای حومه‌ای در سطح استان تهران فراهم شود. هموطنان ساکن استان تهران می‌توانند جهت اطلاع از برنامه جدید حرکت قطارهای حومه‌ای گرمسار، هشتگرد و پرند به سایت رسمی قطارهای حومه‌ای به این آدرس مراجعه کنند./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.