اعتبار اولیه برای جبران خسارت سیل به اردبیل

وزیر کشور از اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار اولیه برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین، وزیر کشور در بازدید از روستا‌های سیل زده گیلارلو و مجید لو از نزدیک با مردم این روستا صحبت کرد و درجریان مشکلات آنان قرار گرفت و برای کمک به آنان قول مساعد داد.

وزیر کشور همچنین از پل انجیر لو هم دیدن کرد.این پل در سیل هفته قبل تخریب و راه اصلی گرمی به بیله سوار مسدود شد.

وحیدی گفت: پل فلزی موقت تا ده روز آینده در این مسیر نصب و تردد برقرار خواهد شد.

او تصریح کرد: پل انجیرلو تا ۶ماه دیگر نوسازی می‌شود.

همزمان به سفر وزیر کشور، معاون امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران هم به مناطق سیل‌زده شهرستان انگوت و مشکین شهر رفتند و از چند روستای سیل زده بازدید کردند.

نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران در بازدید از روستای سیل زده کنگرلو در شهرستان مشکین شهر گفت: رئیس‌جمهوری تاکید کرده‌اند هر چه در سیل تخریب شده است بهتر از قبل ساخته و تحویل مردم شود.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مسئولان کشوری و استانی کنار سیل‌زدگان هستند و قطعاً تلاش جهادی بر گره‌گشایی از مشکلات آنها‌ست که امیدواریم زمینه جلب رضایت آسیب‌دیدگان را فراهم آوریم.

وزیر کشور با اعلام اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده اضافه کرد: به‌تدریج اعتبارات بیشتری به استان در حوزه جبران خسارت سیل واریز خواهد شد تا کار‌های عمران و آبادانی سرعت بگیرد.

پس از بازدید‌های میدانی عصر امروز جلسه مدیریت بحران با حضور وزیر کشور برگزار و درباره کمک به مردم روستا‌های سیل زده، ساخت خانه‌ها و تاسیسات و امکانات تخریب شده آنان تصمیم‌گیری خواهد شد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.