رونق ازدواج وفرزندآوری در برنامه‌های ارتش

امیر دریادار سیاری: جامعه ما به نسل جوان نیاز دارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تلاش می‌کنیم تا در مقطع زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کردند، نسل جوان ما به جایی برسد که آینده کشور را به خوبی تامین کند.

به گزارش شهروند آنلاین، معاون فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره زوج های جوان برای سومین سال پیاپی برگزار شد و امسال برای اولین بار تمام نیروهای مسلح کشور در این جشنواره حضور داشتند.

سرتیپ دوم تقی خانی افزود: ۴۷۰ زوج از مجموعه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه در جوار حرم امام رضا علیه‌السلام شرکت کردند.

او ادامه داد: در طول برگزاری این جشنواره، کارگاه‌‌های مختلفی با موضوعات آیین همسرداری، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، اهمیت فرزندآوری به هنگام و سواد رسانه برای زوج‌‌های جوان با حضور استادان برجسته حوزه و دانشگاه برگزار شد.

تقی خانی گفت: “این مراسم در سال‌‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و یقین داریم این اقدام ارتش که به میزبانی نیروی هوایی برگزار شده، می‌تواند جوانان نیروهای مسلح را به ازدواج و فرزندآوری ترغیب کند”.

امیر دریادار حبیب‌ الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گفت: تلاش می‌کنیم تا در مقطع زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کردند، نسل جوان ما به جایی برسد که آینده کشور را به خوبی تامین کند.

او با بیان اینکه نیاز آینده جامعه ما به نسل جوان است، افزود: برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، در ارتباط با ازدواج و فرزندآوری برنامه‌های متنوعی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی و اجرا شده است که یکی از نمونه‌‌های این برنامه‌ها، همین جشنواره زوج‌های جوان نیروهای مسلح که در سال ۱۴۰۱ ازدواج کرده‌اند، است.

حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی -سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، آگاه‌سازی جوانان به اصول و قواعد زندگی درست برمبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی است تا بتوانند زندگی‌شان را به همان شیرینی که آغاز کرده‌اند، ادامه دهند.

سرتیپ خلبان، حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با بیان اینکه نیروهای مسلح در همه جا در خط مقدم مقابله با دشمنان بوده است، گفت: درصدد هستیم که فرهنگ ازدواج و فرزندآوری را بین نیروهای مسلح رونق دهیم./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.