ماجرای حمله به خوابگاه دختران ووشوکار

تکرار یک اتفاق تلخ و تمهیدات ویژه وزارت ورزش

ماجرای حمله به خوابگاه دختران ملی پوش ووشوکار در این گزارش از “شهروند”

به گزارش شهروند آنلاین، چهارشنبه شب یعنی 31خرداد ماه بود که فردی به اسم احسان پهلوان با انتشار استوری اینستاگرامی خبر داد که روز بعد یعنی پنجشنبه اول تیرماه به محل فدراسیون ووشو خواهد رفت تا مطالبات شخصی‌اش را پیگیری کند. پهلوان ظهر پنجشنبه به همراه همسر، دختران و چند فرد دیگر به فدراسیون رفته و از غفلت نگهبان مجموعه که براساس شنیده‌ها برای جابه‌جایی ابزار، محل شیفتش را ترک کرده بود، استفاده می‌کند و وارد این فدراسیون می‌شود. پهلوان در ابتدا با فحاشی به سمت ساختمان این فدراسیون می‌رود که البته با توجه به تعطیل‌بودن بخش اداری، مربیان و سرپرست تیم‌ملی سعی در خارج کردن او از ساختمان می‌کنند. در همین حین همسر پهلوان با حمله به سرپرست فدراسیون به او چند ضربه با چوب وارد می‌کند و ایشان مصدوم می‌شوند. بعد از این درگیری‌ها نهایتا مربیان و نگهبان فدراسیون ووشو موفق می‌شوند این فرد را به بیرون از ساختمان راهنمایی کنند، اما پهلوان و خانواده‌اش با حضور در محوطه فدراسیون ووشو شروع به فحاشی و پرتاب سنگ به سمت خوابگاه دختران ملی‌پوش می‌کنند.

در همین حین ملی‌پوشان کشورمان که در خوابگاه مشغول استراحت بودند، شروع به فیلمبرداری از این لحظات می‌کنند. شهربانو و سهیلا منصوریان که در خوابگاه حضور داشتند، با انتشار یک ویدیو، از حمله خانواده پهلوان به خوابگاه دختران ملی‌پوش می‌گویند و مشخصا ذکر می‌کنند که وزارت ورزش باید امنیت جانی آنها را تامین کند. شهربانو منصوریان در ادامه همین ویدیو می‌گوید که این فرد آنها را تهدید کرده است که اینبار با اسلحه سراغ آنها خواهد آمد و او با ذکر این جمله از فدراسیون و وزارت ورزش درخواست حمایت بیشتر را دارد.

در این ویدیو که خواهران منصوریان در اینستاگرام خود منتشر کردند، چند سنگ از سمت خانواده پهلوان به پنجره‌های اتاق خوابگاه دختران برخورد می‌کند و باعث شکستن آنها می‌شود. یکی از همین شیشه‌ها به سر شهربانو منصوریان برخورد می‌کند و باعث شکستگی پیشانی این ملی‌پوش می‌شود.

پیرو این اتفاق، مریم کاظمی‌پور، معاون زنان وزارت ورزش، ظهر روز گذشته در محل فدراسیون ووشو حاضر شد و با بازدید از خوابگاه دختران، دقایقی نیز با رئیس فدراسیون این رشته و همچنین اعضای تیم‌ملی ووشو به گفت‌وگو پرداخت. اعضای حاضر در اردوهای تیم‌ملی ووشو زنان ایران خود را جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، مسابقات قهرمانی جهان آمریکا ۲۰۲۳ و پیکارهای دانشجویان جهان آماده می‌کنند.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.