آخرین وضعیت پرونده مسمومیت الکلی استان البرز

معاون اول قوه قضائیه گفت: طبق آخرین گزارشی که دریافت کردم، در این پرونده ۹ نفر که تعدادی از آنها سرشبکه و تولیدکننده هستند، دستگیر شدند و ۱۷ نفر نیز فوت کردند.

به گزارش شهروند آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: یکی از برنامه‌های قوه قضائیه مبارزه جدی با کسانی است که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: امنیت می‌تواند مربوط به حوزه اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و سلامت مردم باشد که پرونده مسمومیت اخیر برخی از شهروندان در استان البرز به دلیل مصرف مشروبات الکلی مربوط به حوزه امنیت بهداشت و سلامت مردم و بسیار خطرناک است.

او با بیان اینکه شاید افرادی که مرتکب این اقدام شدند توجهی به آن نداشته باشند که جان سایرین در خطر است، گفت: طبق آخرین گزارشی که دریافت کردم در جریان بررسی این پرونده ۹ نفر که تعدادی از آنها سرشبکه و تولیدکننده هستند دستگیر و ۱۷ نفر نیز فوت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق با اشاره به تلاش شبانه‌روزی همکاران قضائی در دادگستری کل استان البرز در خصوص این پرونده، بیان کرد: یکی از متهمان در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.

او افزود: با قید فوریت پرونده به نتیجه خواهد رسید و کیفرخواست آن صادر خواهد شد و متهمان برای محاکمه به دادگاه خواهند رفت.

معاون اول قوه قضائیه خطاب به کسانی که مرتکب این اقدام شدند، گفت: ممکن است این افراد برخی از رفتار‌هایی که مرتکب شدند، مشمول فساد گسترده باشد که این مهم مجازات بسیار سنگینی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق تاکید کرد: قوه قضائیه برنامه ویژه برای برخورد با کسانی که امنیت سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، دارد. بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد خواهد شد و این پرونده نیز جزو این موارد است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.