حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به کجا رسید؟

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شورای امنیت ملی این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را بر عهده دارد.

به گزارش شهروند آنلاین، مراسم تولد ۲۵ سالگی رادیو ورزش همزمان با جشن عید سعید قربان و با حضور چهره‌های ورزشی و فرهنگی برگزار شد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون در حاشیه این مراسم ضمن تبریک سالروز افتتاح شبکه رادیویی ورزش از زحمات مدیران و عوامل مشغول در این رسانه تقدیر کرد و گفت: توسعه بسیاری از بخش‌های ورزش کشور محصول انتقادات و راهنمایی‌ها و فکر کارشناسان در رادیو است که در نهایت حالت اجرایی پیدا می‌کند.

رئیس فدراسیون همچنین درباره جدیدترین خبر‌های فدراسیون فوتبال به رادیو ورزش گفت: تفاهم‌نامه‌ای با عراق امضا کرده‌ایم که به نفع ما است و اردو‌های بیشتری را در آنجا برگزار می‌کنیم. آنها نیز در کرمانشاه و خوزستان حضور پیدا می‌کنند. علاوه بر این؛ در حال امضای تفاهم‌نامه مهمی با عربستان هستیم، زیرا ما دو قدرت فوتبالی آسیا هستیم.

تاج درباره باشگاه‌های فوتبال توضیح داد: سقف بودجه قرارداد‌ها را تعیین خواهیم کرد. اگر این کار نمی‌شد مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم همه باشگاه‌ها زیان‌آور هستند. ولی به دنبال ساماندهی هستیم.

او ضمن تقدیر از آغاز به فعالیت کانال ویژه ورزش بانوان در زیر مجموعه رادیو ورزش درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: ما ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را بر عهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه‌ریزی می‌کنند.

تاج افزود:آمدن و نیامدن آنها دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل گهر، سپاهان، ذوب آهن و غدیر اهواز که مناسب است بانوان حضور پیدا خواهند کرد. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود.

همچنین، دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان هم سالروز تولد این شبکه و عید سعید قربان را تبریک گفت.

او در ویژه برنامه “دقیقه ۲۵” به مناسبت بیست و پنجمین سالروز افتتاح رادیو ورزش به بازگویی خاطرات شیرینش در دوران همکاری با این شبکه پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دست اندرکاران این شبکه رادیویی برای تمام افراد مشغول در این شبکه تقدیر و تشکر کرد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.