دلیل رونق سفرها در کشور

ضرغامی: در مورد حجاب، باید فعالیت‌های ایجابی انجام دهیم تا به نتیجه مناسب برسیم

وزیر میراث فرهنگی،گردشگری گفت: میانگین مصرف بنزین در طول روزهای اخیر به ۱۲۷ میلیون لیتر در روز رسیده است در حالی که توان تولید بنزین در کشور ۱۱۰ میلیون لیتر است و این یعنی اینکه سفرها در کشور رو به رونق هستند.

به گزارش شهروند آنلاین، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی صبح امروز در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: معتقدیم یکی از مسائل در مورد حجاب، نبودن پوشاک مناسب، زیبا و ارزان‌قیمت و مناسب برای زنان و دختران جوان است.

او افزود: در مورد حجاب، باید فعالیت‌های ایجابی انجام دهیم تا به نتیجه مناسب برسیم.

وزیر میراث فرهنگی،گردشگری گفت: میانگین مصرف بنزین در طول روزهای اخیر به 127 میلیون لیتر در روز رسیده است در حالی که توان تولید بنزین در کشور 110 میلیون لیتر است و این یعنی اینکه سفرها در کشور رو به رونق هستند.

ضرغامی بیان کرد: وزیر نفت گزارشی در جلسه دولت ارائه کرد که به دلیل افزایش سفرها و رونق گردشگری، مصرف بنزین رشد یافته اما یکی از دلایلی که مردم بیشتر از خودرو شخصی در سفرها استفاده می‌کنند، گران بودن قیمت بلیت هواپیما است. البته می‌دانیم محدودیت ایرلاین‌های کشور سبب شده مردم بیشتر به سفر زمینی با خودرو روی آورند که میزان مصرف آن از میزان تولید بیشتر شده است.

او هم‌چنین با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد گفت: من پیش از سفر رئیس‌جمهوری در این استان حضور داشتم و از شهرهای مختلف همراه نمایندگان مجلس بازدید شد و از قبل بعضی مشکلات حل شده بود. اما پروژه‌هایی در این استان افتتاح شد که اهمیت بالایی دارد؛ به‌عنوان مثال چند طرح گردشگری به بهره‌برداری رسید که یکی از آنها پارک آبی با اشتغالزایی 150 نفر بود. هم‌چنین کلنگ اجرا و ساخت بزرگ‌ترین پل معلق کشور در این استان زده شد تا همراه با تله کابین و زیپ‌لاین با سرمایه حدود هزار میلیارد به بهبود گردشگری این استان محروم کمک کند./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.