اجرای پویش حسینی نذر خون همزمان با آغاز ماه محرم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: پویش نذر خون در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) در ملایر اجرا شد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علی سنجربگی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان با اشاره به آغاز ماه محرم اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پویش نذر خون با هماهنگی به عمل آمده با سازمان انتقال خون شهرستان ملایر برگزار شد.

او افزود: در این برنامه پرسنل اداری، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور در پایگاه انتقال خون نسبت به اهدا خون اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان با بیان اینکه اهدای خون امر خداپسندانه‌ای است، گفت: اهدای خون توسط اعضای جمعیت هلال احمر هر ساله در چندین نوبت به مناسبت‌های مختلف انجام شده و این حرکت خداپسندانه به منظور رفع نیاز خون نیازمندان و توسعه و ترویج فرهنگ نوع دوستی، صلح و ایثار است.

سنجربگی خاطرنشان کرد: جا دارد از همت والا و فعالیت انسان دوستانه تمام کسانی که در زمینه اهدا و انتقال خون و نجات جان انسان‌ها تلاش می‌کنند تشکر کنم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.