عضویت یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر در سازمان جوانان هلال‌احمر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از عضویت یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر در سازمان جوانان خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم حسینی المدنی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر  کشور در آخرین روزهای تیرماه 1402 با حضور در جمع جوانان هلال احمر شهرستان دیر ضمن تسلیت ایام سوگواری  سرور و سالار شهیدان  حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان حضرت امام حسین (ع) است و خانواده‌ها بهترین کانون تربیت فرزندان و کودکان و جوانان هستند.

او افزود: در حال حاضر یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر عضو این سازمان هستند. سال گذشته ۶۷۰ هزار نفر عضو این سازمان بودند و این عضویت همچنان در حال افزایش است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر خاطرنشان کرد: آنچه که برای ما بعد از جذب اعضا مهم است، نگهداشت، توانمندسازی و سازماندهی و به کارگیری جوانان است که  در این راستا دو موضوع مهم، اردو با اهداف موضوعات آموزشی و تربیتی و ورزش دنبال می‌کنیم.

حسینی المدنی با تاکید بر پویایی و نشاط جوانان ادامه داد: المپیاد ورزشی از امسال در استان‌ها احیا خواهد شد و طرح شوق رویش در تابستان در حال اجرا است و در همه استان‌ها، این مهم دنبال می‌شود.

او در رابطه با طرح نوآورانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این گونه بیان کرد: این طرح توسط سازمان جوانان هلال احمر کشور به فدراسیون جهانی ارائه شده و جزو پنج طرح دنیا پذیرفته شده است و در حال رایزنی  از طریق فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر برای تامین اعتبار و بودجه آن هستیم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.