آتش‌سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به امداد و خدمات‌رسانی در حادثه آتش‌سوزی هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف گفت: یک زائر ایرانی با سوختگی در مسیر تنفسی و یک زائر نیز بر اثر شکستگی در بیمارستان بستری شده‌اند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ حسین فضلی، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: عصر امروز در هتل ۶ طبقه قصر الشفاعه در منطقه قدیمی نجف که محل اقامت زائران ایرانی بود، آتش‌سوزی رخ داده است.

او در ادامه بیان کرد: بلافاصله بعد از اعلام آتش‌سوزی، تیم‌های پزشکی هلال احمر به همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مشغول امدادرسانی شدند.

فضلی افزود: حدود ۲۵ تا ۳۰ زائر با مشکل تنفسی به بیمارستان حکیم و امام علی نجف انتقال داده شدند، یکی از بانوان زائر ایرانی دچار سوختگی مسیر تنفسی شده و یک زائر مرد ایرانی نیز دچار شکستگی شده است.

او خاطرنشان کرد: در این عملیات و در انتقال مصدومان به بیمارستان، آمبولانس‌های هلال احمر مشغول خدمات‌رسانی بودند. کادر درمان مرکز پزشکی هلال احمر شامل پزشک، پرستار و فوریت‌های پزشکی در این حادثه نیز در حال امدادرسانی بودند.

او ادامه داد: در حال حاضر تمام حادثه‌دیدگان این آتش‌سوزی ترخیص شدند و فقط دو زائر دچار سوختگی و شکستگی در بیمارستان بستری هستند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.