اظهارات جانشین فرمانده انتظامی کشور درباره حجاب وگشت ارشاد

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: گشت ارشاد نداریم اما با هنجارشکنان برخورد و اعمال قانون می‌کنیم.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در رشت اظهار کرد: دغدغه‌های مردم ملاک کاری نیروی انتظامی است و در حوزه‌های کاری مختلف در خدمت مردم هستیم.

او با تاکید بر احترام به مطالبات مردم افزود: توجه به وضعیت ترافیک، سرقت و آرامش جامعه از جمله موضوعات جدی است که مطابق قانون مکلف به اجرای آن هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: نیروی انتظامی با همه ناهنجاری‌ها و جرائم اعم از بی‌حجابی، سرقت، قاچاق و غیره برخورد می‌کند و حجاب هم چون همه مباحث مورد تاکید است همانگونه که توجه به مقوله حجاب نیز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با کلید زدن انقلاب فرهنگی توسط امام راحل(ره) تشدید شد.

سردار رضایی اضافه کرد: سال گذشته اتفاقی افتاد که معاندان و همچنین مزدوران داخلی از آن سوء استفاده کردند و موجب آزار مردم شدند که در این راستا نیروی انتظامی بنا به خواست مردم با این افراد برخورد کرد.

او بیان کرد: هم‌اینک بر اساس طرحی به افراد بی‌حجاب تذکر داده می‌شود و در طی این ۱۰ روز بیش از ۹۹ درصد بی‌حجابان به توجه پلیس تمکین کردند.

او خاطرنشان کرد: افرادی که به تذکرات توجه نداشتند دستگیر و برخی افراد نیز پشیمان شدند اما تعدادی نیز تشکیلاتی کار می‌کردند و بابت ترویج بی‌حجابی پول دریافت می‌کردند.

او در ادامه گفت: برای پلیس بی‌حجابی با سایر هنجارها تفاوتی ندارد و طبق قانون با همه هنجارشکنان برخورد کرده و اجازه جولان به آنان داده نمی‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود: چون ما از مردم، برای مردم و در خدمت آنان هستیم و تقاضایشان از ما آن است که با هنجارشکنان برخورد شود؛ ما نیز طبق قانون با آن دسته از افرادی که به قانون و هنجار جامعه بی‌توجه باشند، برخورد خواهیم کرد.

سردار رضایی ادامه داد: همچنین شاهد جوسازی‌هایی از سوی شکست‌خوردگان سیاسی هستیم که این جوسازی‌ها هیچ خللی در ماموریت و انجام وظیفه ما ایجاد نخواهد کرد ضمن اینکه اگر این شکست‌خوردگان سیاسی بخواهند سوء استفاده کنند با آنان برخورد می‌شود.

او به گردشگر پذیر بودن استان گیلان اشاره و بیان کرد: این استان پرجاذبه دارای مردمانی میهمان دوست، معتقد و غیرتمند است که اجازه جولان هنجارشکنان را نمی‌دهند.

او در ادامه با اشاره به بازدید از سواحل گیلان و رضایت مسافران تصریح کرد: هدف ما آرامش جامعه است؛ نیروی انتظامی گیلان نیز کارهای موفقی را انجام داده و مردم از این اقدامات رضایت دارند اما این کافی نیست و باید بیشتر تلاش کرد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.