نگرانی صهیونیست‌ها از انتفاضه مسلحانه در کرانه باختری

یکی از کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات شهادت‌طلبانه دیروز در تل‌آویو گفت که مقادیر زیادی سلاح به این منطقه سرازیر شده است و در صورت انتفاضه، این مساله می‌تواند برای صهیونیست‌ها گران تمام شود.

به گزارش شهروند آنلاین، یوآف زیتون، کارشناس و ستون‌نویس نظامی در روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» درباره خطر مسلح شدن کرانه باختری هشدار داد و گفت که تل‌آویو از بیم این مساله دست به کار شده است.

او نوشت: ده‌ها هزار تن از فلسطینیان در کرانه باختری طی سال‌های اخیر بعد از سرازیر شدن سریع سلاح به این منطقه، مسلح شده‌اند و بنا به توصیه ارتش رژیم، دولت [نتانیاهو] به‌منظور [بقای] تشکیلات فلسطینی که سرپا بایستد و سیطره داشته باشد، تلاش می‌کند؛ زیرا انتفاضه [جدید] علیه آن، اسرائیل را در معرض خطر بزرگ‌تری قرار خواهد داد، برای همین با طرح‌های هجومی [پیشدستانه] جدید در کرانه باختری از طریق فرماندهی مرکزی ارتش اسرائیل موافقت شد».

شب گذشته شهر تل‌آویو، پایتخت رژیم صهیونیستی شاهد عملیات شهادت‌طلبانه علیه صهیونیست‌ها بود که بر اثر آن یک پلیس کشته شد. نکته جالب در این عملیات، «کامل ابوبکر»، عامل این عملیات بود که با اینکه پیشتر در یورش ارتش رژیم اسرائیل به جنین زخمی شده بود و تحت پیگرد صهیونیستها بود از جنین حرکت کرده با سلاح در خیابان‌های این شهر دست به عملیات زد./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.