مأموریت مشترک دولت ورسانه در قبال خانواده‌ها

رئیسی: اگر خانواده‌ها نشاط و رفاه داشته باشند، تاثیر آن در اجتماع مشاهده می‌شود و این ماموریت مشترک ماست

رئیس جمهوری ترویج زیست عفیفانه، ارتقای سطح رفاه و آرامش خانواده‌ها و تبدیل خانواده به محلی برای تربیت نیروهای کارآمد برای ایران اسلامی را از جمله ماموریت‌های مشترک دولت و رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه ملی دانست.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی که از صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در سازمان صدا و سیما حضور یافته، در پخش زنده برنامه سیمای خانواده شبکه 1 نیز حضور یافت و گفت: نهاد خانواده اگر چه کوچک‌ترین واحد اجتماعی محسوب می‌شود، اما در عرصه جامعه بسیار تاثیرگذار است.

رئیس جمهوری محور و بنیان خانواده را محبت، دلدادگی، همیاری و همکاری اعضای خانواده با هم دانست و افزود: رسانه می‌تواند نقش موثری در فرهنگ‌سازی و ترویج تشکیل و تقویت نهاد خانواده، تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و تلاش برای تربیت بهتر فرزندان در خانواده‌ها داشته باشد.

رئیسی ترویج زیست عفیفانه، ارتقای سطح رفاه و آرامش خانواده‌ها و تبدیل خانواده به محلی برای تربیت نیروهای کارآمد برای ایران اسلامی را از جمله ماموریت‌های مشترک دولت و رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه ملی دانست و اظهار داشت: امروز ارتقای نشاط، مشارکت، تامین اشتغال، مسکن مناسب و ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار برای خانواده‌ها از جمله نیازهای مهم و بستر افزایش مشارکت و اعتماد عمومی است.

رئیس جمهوری اضافه کرد: اگر خانواده‌ها نشاط و رفاه داشته باشند، تاثیر آن در اجتماع مشاهده می‌شود و این ماموریت مشترک ماست؛ دولت در عرصه اقدام و عمل و رسانه در عرصه تبیین و تنویر و فرهنگ‌سازی باید برای رسیدن به این اهداف تلاش کنند.

رئیسی همچنین نقش رسانه در الگوسازی را بسیار موثر و مهم توصیف و تصریح کرد: در زمان بروز بحران‌ها از جمله در بلایای طبیعی و یا در دوره اوج شیوع کرونا، رسانه نقش مهمی در ایجاد همدلی و همیاری مردم و کمک به عبور از این بحران‌ها داشت./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.