قدردانی دبیرکل هلال احمر از پزشکان شاغل و داوطلب

دبیر کل جمعیت هلال احمر با حضور در جمع پزشکان شاغل در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت، روز پزشک را تبریک گفت و از زحمات آنها قدردانی کرد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ یعقوب سلیمانی ظهر امروز به سالن جلسات معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی رفت و با حضور در جمع پزشکان این معاونت گفت: نقش پزشکان هلال احمر در ارائه خدمات ثابت بهداشتی و درمانی در داخل و خارج از کشور و همچنین خدمات آنها در بخش درمان اضطراری در پاسخ به سوانح و بلایا، برکسی پوشیده نیست. روز پزشک فرصتی است برای قدردانی از پزشکانی که از کار در بخش خصوصی و فعالیت در بخش‌هایی که درآمد خوبی داشت، گذشتند و وقت خود را صرف خدمت در هلال احمر کردند.

سلیمانی با اشاره به یکم شهریور، روز بزرگداشت ابوعلی‌سینا گفت: نورالهی بر این حکیم بزرگ ایرانی تابیده بود. ابوعلی‌سینا حکیمی الهی بود و اکنون پزشکان شاغل و یا داوطلب هلال احمر ادامه‌دهنده راه او هستند. چراکه مشغول خدمت بشردوستانه به مردم نیازمند و یا آسیب‌دیده از حوادث هستند.

پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توابخشی نیز ضمن قدردانی از همکاران خود توضیحاتی پیرامون مشکلات کاری آنها و فعالیت‌های متعددی که بر عهده دارند؛ ارائه کرد.

در این جلسه همچنین نامدار عبداللهیان، معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر نیز در سخنانی کوتاه از پزشکان شاغل در این جمیعت قدردانی کرد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.