پرونده پتروشیمی میانکاله روی میز رئیس جمهوری

رئیس سازمان محیط زیست:حرف‌ها را زدیم و نظر خاصی نداریم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که پرونده پتروشیمی میانکاله در کمیسیون زیربنایی دولت برای تصمیم نهایی روی میز رئیس جمهوری است، گفت: در این مورد همه نسبت به نظرات ما آگاه هستند و دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست این پرونده خارج شده است.

به گزارش شهروند آنلاین،علی سلاجقه در حاشیه بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شرکت کاله آمل در گفت‌وگو با ایرنا افزود: من نظر خاصی در ارتباط با این پرونده به‌عنوان فرد ندارم، محیط زیست یک دستگاه تخصصی است تمام کارها در قالب یک فرایند بررسی و اظهار نظر می‌شود.

او بیان داشت: در زمان حاضر با توجه به روندی که انجام شده پرونده پتروشیمی در کمیسیون زیربنایی دولت است و رئیس جمهور تصمیمات نهایی را می گیرد و تا بعد از تصمیم در خدمت هستیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: به‌عنوان یک دستگاه ناظر همه نسبت به نظرات ما آگاه هستند و الان دیگر نظر خاصی نداریم چون از مجموعه محیط زیست خارج شده است، بنابراین تا زمانی که کار دست ما بود ما نظر خود را اعلام کردیم و الان از مجموعه محیط زیست خارج شد.

معاون رئیس جمهوری این را هم گفت که امیدواریم خود مجموعه ریاست جمهوری تصمیم‌گیری کنند و مطالبه‌ای را می‌خواهیم که هم محیط زیست حفظ شود و هم توسعه کشور به نحو مطلوب صورت گیرد.

سلاجقه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها به طور جدی در کشور با مشکل مواجه است و اگر ناترازی در انرژی و بخش‌های متعدد در کشور به وجود می‌آید نشانگر آن است که زیرساخت‌ها با مشکل مواجه هست و توسعه باید اتفاق بیافتد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: در دولت مردمی و انقلابی مبتنی بر اصول علمی و قواعد و مقرراتی که در مجموعه محیط زیست کشور وجود دارد اعلام کردیم که بن‌بستی وجود ندارد لذا به دنبال راهکارهایی برای اینکه اتفاقات خوبی در کشور رقم زده شود، هستیم اما در مورد موضوع خاص پتروشیمی میانکاله منتظر تصمیم دولت هستیم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.