کودک گمشده با کمک امدادگران به آغوش خانواده بازگشت

امدادگران هلال احمر، کودک گمشده را به دست خانواده اش رساندند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ امدادگران هلال احمر در عملیات اربعین با آمبولانس در کربلا و نجف مستقر هستند تا با پوشش حوادث احتمالی مرهمی‌برای آلام زائران پیاده اربعین باشند. یکی از این امدادگران «وحید احمدی» امدادگر استان گلستان است که با آمبولانس همراه دوستِ امدادگرش در درمانگاه نباء نجف مستقر است‌‌.

اینجا سرزمین عشق است، «نازنین زهرا» دختر اربعینی ما زائر کوچکی است که تنها در گوشه از شهر نجف‌‌ دور از پدر و مادر ایستاده و خانواده‌ای که مستأصل دست به دعای امیرالمومنین(ع) برای پیدا کردن فرزندشان تلاش می‌کنند.

در گوشه دیگری از شهر خبر گم شدن این کودک به امدادگران هلال احمر می‌رسد، امدادگرانی که همیشه دغدغه کمک به مردم را دارند دختر بچه را با چشمانی اشکبار در پناه نیروهای نظامی عراق یافتند.

وحید احمدی در این باره می‌گوید: «وقتی از گم شدن کودک با خبر شدیم با اعلام به مرکز EOC جست‌وجو در شهر را آغاز کردیم. کودک شیرینِ قصه ما، مشخصاتی از پدر و مادرش پر غصه اش به زبان آورد، اطلاعات والدین و مشخصات کودک به امور گمشدگان حرم امیرالمومنین اعلام کردیم و همزمان اطراف را جست‌وجو کردیم.

بالاخره امدادگران با پیگیری‌هایی که انجام دادند پس از چند ساعت توانستند کودک را به آغوش گرم خانواده برسانند.‌ دیدن صحنه آرامش کودک و خوشحالی وصف ناپذیر پدر و مادر همان لذتی است که امدادگران را پا به پای هلال احمر نگه داشته و تا اربعین کشانده، آخر آنها کمک به مردم را از امیرالمومنین الگو گرفته اند و یاد گرفته اند هر جایی دست یاری به سوی آنها دراز شد به گرمی‌بفشارند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.