محدودیت‌های ترافیکی تا ۲۶ شهریور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ شهریور ماه تا یکشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، سرهنگ شیرانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ، در تشریح محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ شهریور ماه تا یکشنبه ۲۶ شهریور ماه گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۱۳ شهریور تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریور از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است و تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

او افزود: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در تاریخ‌های سیزدهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از کرج میدان امیر کبیر آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه هفدهم و هجدهم شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ شیرانی افزود: محور هراز نیز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه هفدهم و هجدهم شهریور در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

او در خصوص تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی نیز گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و در محور هراز هم از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم شهریور از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه هفدهم و هجدهم شهریور تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع خواهد بود.

گفتنی است؛ اجرای محدودیت‌های ذکر شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، محدودیت‌ها اجرا نمی‌شود./خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.