گشایش‌های جدید درآمدی دولت در نیمه دوم سال

رئیس سازمان برنامه وبودجه:دولت بهبود معیشت خانوار‌های نیازمند را جدی دنبال می‌کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: این سازمان نسبت به مسائل محرومان بسیار دغدغه‌مند است و مطالبات کمیته امداد را با اولویت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور ، معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای بهبود معیشت و توانمندسازی خانوار‌های نیازمند و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، اقدامات لازم را برای تخصیص بهنگام اعتبارات مورد نیاز انجام می‌دهد.

بر اساس این گزارش ،داود منظور، در نشستی با رئیس، معاونان و مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به مسائل محرومان بسیار دغدغه‌مند است و مطالبات کمیته امداد را با اولویت پیگیری می‌کنیم زیرا بهبود معیشت خانوار‌های نیازمند و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، مورد تأکید دولت است.

او سپس گفت: با گشایش‌های جدیدی که در نیمه دوم امسال در درآمد‌های دولت ایجاد می‌شود، دومین افزایش ۲۰درصدی در پرداخت مستمری به خانوار‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) مطابق تبصره ۱۲ قانون بودجه امسال اعمال خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور سپس محرومان را ولی‌نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: جلب رضایت محرومان برای مجموعه دولت مهم است و دعای خیر این افراد، باعث گشایش در کار‌ها می‌شود.

معاون رئیس‌ جمهور سپس بر ضرورت پرداخت یارانه صرفا به دهک‌های نیازمند جامعه تأکید کرد و افزود: هم‌اکنون هوشمندسازی پرداخت یارانه‌ها در کشور با توجه به وجود پایگاه‌های اطلاعاتی گوناگون که برای آزمون وسع و سنجش وضعیت اقتصادی خانوار‌ها و تعیین دهک‌های نیازمند ایجاد شده‌اند، کار بسیار آسانی است که می‌بایست با همت دستگاه‌های اجرایی ذیربط انجام شود./خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.