جزئیات دستگیری یک عامل انتحاری در تبریز

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی جزئیاتی از دستگیری عامل انتحاری که قصد کشته‌سازی در بین مردم و پلیس در تبریز را در فراخوان ضد انقلاب داشت، اعلام کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در۲۵ شهریور ۱۴۰۲ همزمان با فراخوان‌های گسترده عناصر ضد انقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد نامنی در کشور یکی از عوامل وابسته به جریان ضد انقلاب که قصدعملیات انتحاری با هدف کشته‌سازی در بین مردم و پلیس در شهر تبریز را داشت با هوشیاری ماموران اطلاعاتی و یگان ویژه دستگیر شد.

او افزود: این فرد که با برنامه‌ریزی قبلی نسبت به تهیه تعداد کپسول۱۱کیلویی و پنج کیلویی ودستکاری آنها و مخدوش کردن پلاک خودر و با نقشه قبلی قصد ایجاد نامنی در میدان نماز تبریز را داشت که با دعای خیر مردم حزب‌الله و شهیدپرور و با عنایات خداوند منان و با هوشیاری عوامل موجود در میدان، به اهداف خود نرسید و در این ماموریت خود ناکام ماند و یکی از هدف‌های اصلی آن‌ در کشته‌سازی خنثی شد.

سرهنگ شعفی با بیان اینکه از این فرد تعداد چهار عدد کپسول گاز ۱۱کیلویی و یک عدد کپسول گاز پنج کیلویی آماده انفجار کشف و ضبط شد، افزود: تحقیقات تکمیلی از متهم در حال انجام است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.