پیام تبریک رئیسی در پی قهرمانی تیم ملی والیبال در هانگژو

رئیس جمهور در پیامی، درخشش تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی «هانگژو» در چین و کسب مقام قهرمانی را برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان و موجب شادمانی مردم ورزش‌دوست کشورمان دانست و این موفقیت را به همه اعضای این تیم تبریک گفت.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در بازی‌های آسیایی «هانگژو» تصریح کرد: بی‌تردید به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار ایران و به گوش و جان شنیدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی، نمادی از پویایی، تلاش و همت والای جوانان این مرز و بوم برای فتح قله‌های بزرگ افتخار و سربلندی است.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی «هانگژو» در چین و کسب مقام قهرمانی، برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان افزود و موجب شادمانی مردم ورزش‌دوست کشورمان شد.

بی‌تردید به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار ایران و به گوش و جان شنیدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی، نمادی از پویایی، تلاش و همت والای جوانان این مرز و بوم برای فتح قله‌های بزرگ افتخار و سربلندی است.

اینجانب با تبریک این موفقیت ارزشمند به ملت ایران، از همه دست‌اندرکاران، مربیان و به ویژه ورزشکاران تیم ملی والیبال قدردانی می‌کنم و بهروزی و سرافرازی این بلندقامتان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران/

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.