انفجارهای انتحاری در پاکستان

تنها ساعاتی پس از انفجار خونین با ۳۵ کشته در بلوچستان پاکستان علیه شرکت کنندگان در راهپیمایی میلاد النبی (ص)، دو حمله انتحاری دیگر در شمال غرب این کشور ۳ کشته برجای گذاشت.

به گزارش شهروند آنلاین از رسانه‌های پاکستانی، یک پاسگاه پلیس و مسجد در شهر “هنگو” واقع در ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان هدف حمله مهاجمان انتحاری قرار گرفت.

در این دو اقدام تروریستی که در حین اقامه نماز جمعه در مسجد نزدیک به پاسگاه پلیس پاکستان صورت گرفت، سه نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر از غیرنظامیان زخمی شدند.

حملات تروریستی امروز در پاکستان در حالی انجام می‌شود که میلیون‌ها نفر از عاشقان پیامبر گرامی اسلام (ص) به مناسبت ۱۳ ربیع‌الاول و هفته وحدت در جشن‌های این ایام حضور یافته و به صورت گسترده در اجتماعات مردمی در شهرهای مختلف شرکت می‌کنند.

نخست‌وزیر و رئیس جمهوری پاکستان طی پیام‌هایی حملات ناجوانمردانه تروریست‌ها به مردم بی‌گناه را محکوم کردند.

شمار تلفات انفجار انتحاری در شهر مستونگ واقع در ایالت بلوچستان پاکستان به ۳۵ کشته افزایش یافت. تاکنون هیچ گروهی مسئولیت انفجارهای انتحاری در پاکستان را برعهده نگرفته است.

طی ماه‌های اخیر گروه‌های تروریستی داعش و تحریک طالبان پاکستان مسوولیت بسیاری از بمب‌گذاری ها و حملات انتحاری در استان‌های بلوچستان و خیبرپختونخوا را برعهده گرفته‌اند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.