درخواست سردار رادان از مردم چه بود؟

به زودی با همکاری قوه قضائیه سارقان را به صورت هوشمند رصد و کنترل می‌کنیم

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه اراذل و اوباش در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارند، گفت: به زودی با همکاری قوه قضائیه سارقان را به صورت هوشمند رصد و کنترل می‌کنیم تا مردم حس امنیت بیشتری در کشور داشته باشند.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه پایتخت به مناسبت اغاز هفته فراجا اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عصری که به عصر امام خمینی (ره) معروف شد، آن چیزی که سرلوحه خدمت برای همه خدمتگذاران در دستور کار قرار گرفت این بود که امامی از جنس “مردم” و برای “مردم” به میدان آمده است.

او افزود: در عصر امام خمینی بود که “مردم” در کنار نیروهای مسلح برای دفاع از کشور معرفی شدند و حتی امر سازندگی کشور هم به “مردم” سپرده شد.

رادان تصریح کرد: اگر در حوزه امنیت و اطلاعات سازمان‌ها و نهادهایی وظیفه امنیت را داشتند؛ امام ثابت کرد در کنار این نهادها “مردم” می‌توانند بیشترین کنترل کننده‌های جریان‌های مختلف ضدانقلابی باشند و نقش “مردم” در حوزه اطلاعاتی و امنیت ثابت شد.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه حضور “مردم” در کنار ماموریت‌های مختلف پلیس باعث نتیجه‌گیری بهتر ماموریت‌ها می‌شود، گفت: به عنوان مثال در ماموریت اربعین “مردم” بهترین نقش را در کنار پلیس ایفا کردند تا بتوان این ماموریت را به نحو احسن اجرا کرد.

او تصریح کرد: امسال هم به دلیل مهم بودن نقش “مردم” در کنار ماموریت‌های پلیس شعار هفته فراجا را از کلیدواژه “مردم” انتخاب کردیم و این هفته را با عنوان “شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگذار” نامگذاری کردیم.

رادان گفت: این را باید بدانید که پلیس با مردم کامل می‌شود و در کنار مردم می‌تواند نقش ویژه بیافریند و با همراهی مردم می‌تواند عزت و اقتدار خود را افزایش دهد و در مقابل قانون‌ستیزان و گردنکشان قرار بگیرد.

اراذل و اوباش در جمهوری اسلامی جایگاهی ندارند

رئیس پلیس کشور با اشاره به گلایه‌های مردم از اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: به همین منظور برنامه‌های جدیدی برای برخورد شدید و سخت و البته قانون‌مدارانه با اراذل و اوباش اجرا کردیم؛ خطاب به اراذل و اوباش می‌گویم که اینها جایی در جمهوری اسلامی ندارند مگر اینکه رفتار قانون‌شکنانه خود را تغییر دهند.

او مقابله با سارقان را از دیگر اهداف پلیس بیان کرد و گفت:  مقابله با سارقین از اهداف پلیس است اما در کنار تمام اقدامات پلیس، مردم هم باید کمک کنند و شرایط را جوری فراهم نکنند که سارق بتواند به هدف خود برسد.

رصد و کنترل سارقان با کمک قوه قضائیه هوشمند می‌شود

رادان خاطرنشان کرد: البته برای برخورد جدی و قاطع‌تر با سارقان با قوه قضائیه برنامه‌هایی داریم و اقدامات فنی مورد نیاز را انجام دادیم تا عمده سارقان را بتوانیم هوشمند رصد و کنترل کنیم تا مردم احساس آرامش و امنیت بیشتری در حوزه امنیت داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی در پایان به ضروری بودن حمایت از تولید داخل اشاره کرد و گفت: امسال را برای قاچقاچیان سالی سخت کردیم و در همین چند روز گذشته، اجناس قاچاق که بالای 5 هزار میلیارد تومان ارزش داشتند را با حکم قانون به آتش کشیدیم چرا که هیچ جنس قاچاقی نباید در چرخه ورود و مصرف قرار بگیرد تا بتوانیم از تولید حمایت کنیم./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.