افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در بازی‌های آسیایی هانگژو

یزدانی، امامی و زارع طلایی شدند، گلیج نقره گرفت

مسابقات رده‌بندی و فینال ۴ وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو بعد از ظهر امروز (شنبه) برگزار شد.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از فدراسیون کشتی، در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ اوروزو بک توکتومامبتوف از قرقیزستان را شکست داد. او در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۲ لیو فنگ از چین را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ ماگومت اولویف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. امامی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر کایرین کینوشیتا از ژاپن را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر موخامد عبداله یف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. او در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر دولت میرات اورازگیلیوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر بیامباسورن بات اردن از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. او در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل دیپاک پونیا از هند به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۳ بر ۷ مقابل ماگومد ابراگیموف از ازبکستان به پیروزی رسید. او در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ گانخویاگ گانباتار از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد علیشیر یرگالی از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گلیج در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب احمد تاج الدینوف کشتی گیر روسی الاصل و قهرمان جهان از بحرین شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر زمان انور از پاکستان را مغلوب کرد. او در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر بوهیردون از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و با راهیابی به دیدار پایانی، در این دیدار هم ۷ به صفر لخاگواگرل مونختور از مغولستان را شکست داد و گردن آویز طلا دریافت کرد./خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.