تقویت ناوگان امدادی با توزیع ۳۰۰ آمبولانس جدید

رئیس جمعیت هلال‌احمر در مراسم افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای آورزمان در شهرستان ملایر، از روند تجهیز ۳۰۰ آمبولانس خریداری شده و آغاز توزیع این آمبولانس‌ها در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر، صبح امروز در سفر به استان همدان و شهرستان ملایر، پایگاه امدادی جاده‌ای آورزمان در ملایر را افتتاح کرد.

دکتر کولیوند در این مراسم تاکید کرد: در کنار امدادگران و نجاتگران جوانی که از صمیم جان برای خدمت به مردم با هلال‌احمر همکاری می‌کنند، ناوگان امدادی این جمعیت نیز در حال نوسازی است.

او گفت: ۳۰۰ آمبولانس خریداری شده در حال تجهیز است و به زودی توزیع آنها در سراسر کشور آغاز می‌شود. همچنین ۶۰۰ خودرو نجات نیز خریداری شده که تا ۲ ماه آینده تحویل هلال‌احمر می‌شود.

او با قدردانی از زحمات مدیرعامل هلال‌احمر استان و فرماندار و دیگر مسئولان همدان برای ساخت و تجهیز پایگاه امداد جاده‌ای شهدای آورزمان در ملایر گفت: هر جایی که به حضور، فعالیت و خدمات‌رسانی هلال‌احمر نیاز باشد، به سرعت وارد عمل می‌شویم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان در کشور افغانستان تاکید کرد: برای جمعیت هلال‌احمر فرقی نمی‌کند که حادثه در کدام نقطه رخ داده باشد، هر کجای دنیا اتفاقی برای مردم بیفتد از نگاه بشردوستی و نگاه دینی، هلال‌احمر برای کمک به مردم حادثه‌دیده اقدام می‌کند.

قدردانی رئیس هلال‌احمر از خیّر ملایری برای ساخت پایگاه امدادی

همچنین رئیس جمعیت هلال‌احمر در مراسم افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای شهدای آورزمان در شهرستان ملایر، از خیّر نیکوکاری که با اهدای زمین به تاسیس این پایگاه کمک کرده بود، قدردانی کرد.

احداث پایگاه امداد جاده‌ای آورزمان از سال ۱۴۰۰ با مساعدت دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در زمینی به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع که توسط نیکوکار ملایری؛ آقای نادری‌فر اهدا شده بود، آغاز شد.

ارزش ریالی زمین اهدایی ۱۰ میلیارد تومان است که امروز ۲۱۰ متر زیربنای مفید دارد و ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای ساخت آن، هزینه شده است. بااحتساب هزینه زمین، ساختمان، تجهیزات و ناوگان امداد و نجات و آمبولانس، ارزش ریالی این پایگاه، ۳۳ میلیارد تومان است.

این پایگاه امدادی پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و سازمانی در شهرستان ملایر افتتاح شد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.