قدردانی وزیر صحه افغانستان از کمک ایران به زلزله‌زدگان

وزیر صحه افغانستان در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی به عنوان نماینده هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران از هلال‌احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله زدگان افغانستان تشکر کرد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محسن ذاکریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به عنوان نماینده هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در مناطق زلزله زده کشور افغانستان با وزیر صحت حکومت اسلامی افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ذاکریان در این بازدید ضمن اشاره به کمک‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های جست‌وجو و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری که وارد کشور افغانستان شده است از آمادگی همکاری و مشارکت جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان کشور افغانستان خبر داد.

دکتر قلندر عباد، وزیر صحت دولت اسلامی افغانستان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حضور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این کشور  بیان کرد: به همکاری‌های ادامه دار با جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت درمان تمایل داریم و از ابراز همدردی جمهوری اسلامی ایران متشکرم.

دیدار و عیادت نماینده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از مصدومین زلزله افغانستان

نماینده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در سفر به افغانستان، از بخش های مختلف بیمارستان حوزوی (دولتی عمومی) هرات و نحوه ارائه خدمات این بیمارستان بازدید کرد.

محسن ذاکریان در این بازدید از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد و پیام تسلیت و ابراز همدری جمهوری اسلامی ایران را به مردم و مسئولین حکومت اسلامی افغانستان رساند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ضمن حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان حوزوی (دولتی) هرات در دیدار چهره به چهره با مصدومین حادثه زلزله و کادر درمان این بیمارستان از آمادگی جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات بشردوستانه در حوزه بهداشت و درمان مطالبی را بیان کردند.

شفاخانه تخصصی حوزوی (دولتی و عمومی) هرات دارای 650 تخت بیمارستانی و امکانات کامل درمانی و بستری است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.