زمان ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس از ۲۷ مهر آغاز می‌شود؛ گفت : داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فقط یک بار می‌توانند وارد سامانه شوند و اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

به گزارش شهروند آنلاین،رئیس ستاد انتخابات در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما  از آمادگی کامل این ستاد در سراسر کشور برای ثبت نام الکترو نیکی از داوطلبان خبر داد .

محمدتقی شاهچراغی  با اشاره با اینکه از روز پنجشنبه 27 مهر لغایت سوم آبان ماه مرحله نهایی ثبت نام از داوطلبانی که مرحله پیش ثبت نام را انجام داده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند اغاز خواهد شد، تصریح کرد : ثبت نام هر روز از ساعت 8 صبح تا 18 عصر ادامه خواهد داشت .

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند در مرحله ثبت نام نهایی ، حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند، گفت: داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فقط یک بار می‌توانند وارد سامانه شوند و اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

او افزود:براساس قانون جدید انتخابات، داوطلبان باید یک شماره حساب غیرتجاری معرفی کنند تا هزینه‌های انتخاباتی از آن انجام شود.

شاهچراغی گفت: داوطلبان انتخابات مجلس حتما باید ۵ سال سابقه اجرایی، آموزشی و پژوهشی داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین گفت: تا روز ۲۶ مهر نیز به اعتراض داوطلبان که پیش ثبت نام را انجام داده و کد رهگیری دریافت نکرده‌اند رسیدگی خواهد شد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.