تلاش هلال‌احمر برای جبران کمبود داروهای خاص

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر در جلسه مدیران ستادی و مسئولان داروخانه‌های این جمعیت تاکید کرد: تلاش هلال‌احمر این است که با تقویت زنجیره تامین و توزیع، کمبودها در حوزه داروهای خاص را جبران کند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ اولین همایش هم‌اندیشی مدیران ستادی، مدیران عامل استان‌ها و مدیران داروخانه‌های جمعیت هلال احمر سراسر کشور با موضوع بررسی راهکارهای تقویت زنجیره تامین و توزیع دارو در هلال احمر برگزار شد.

در این نشست پیمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر با اشاره به دستاوردهای هلال احمر گفت: لباس هلال احمر جامه‌ای مقدس است؛ کارکنان این جمعیت در عرصه خدمت به مردم تا پای جان و در خط مقدم سختی‌ها، حضور دارند و گامی ‌به عقب برنمی‌دارند.

او افزود: خدمت به مردم در هلال احمر، موهبت بی‌بدیل خداوند است و عشق خدمت به مردم، همه ما را گرد هم آورده است. ما تلاش می‌کنیم تا گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم. داروخانه‌های هلال احمر نیز خادمان شبانه‌روزی مردم هستند و لحظه‌ای در تامین نیاز مردم درنگ نمی‌کنند.

نامدار ادامه داد: امروز داروخانه‌های هلال احمر علاوه بر رفع نیاز دارویی مردم، توانسته‌اند موجب رونق صنعت دارویی کشور شوند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر افزود: آیین‌نامه اداره داروخانه‌های هلال احمر نیز مدون شده تا این روند به شکلی جدی‌تر ادامه پیدا کند.

او افزود: تکمیل زنجیره دارویی داروخانه‌ها و شبانه‌روزی شدن داروخانه آذربایجان شرقی از جمله مهمترین دستاوردهای ماه‌های اخیر است و تلاش می‌شود تا این روند مثبت در سراسر کشور پیگیری شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر تاکید کرد: احداث داروخانه در استان ایلام، اخذ مجوز راه‌اندازی داروخانه فوریتی در آبادان، تامین داروهای خاص در خراسان جنوبی و بزودی تکمیل پروژه احداث داروخانه در سمنان از دیگر دستاوردهای حوزه دارویی است که می‌تواند یک پوشش سراسری در کشور ایجاد کند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.