حمله به کادر درمان و امدادگران در فلسطین محکوم است

رئیس جمعیت هلال‌احمر:بزودی محموله بشردوستانه به غزه ارسال می‌شود

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه حمله به کادر درمان و امدادگران در فلسطین محکوم و این اقدام خلاف قوانین بین‌المللی است، افزود: بزودی محموله اقلام بشردوستانه برای کمک به مردم مظلوم فلسطین ارسال می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین از  پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه با مدیران عامل این جمعیت با اشاره به شهادت کادر درمان و امدادگران در غزه گفت: حمله به زیرساخت‌ها، قطع آب و برق‌ و به شهادت رساندن کادر درمان و امدادگران امری محکوم و غیرانسانی است که خلاف تمامی قوانین بین‌المللی است.

او افزود: امروز شاهد هستیم که کودکان، زنان و افراد غیرنظامی در غزه به شکلی وحشیانه مورد حمله قرار می‌گیرند و اجازه امدادرسانی به آنها داده نمی‌شود. این اقدام بسیار سخیف است و قلب جهانیان را به درد آورده است.

کولیوند ادامه داد: به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه، گفت‌وگوهایی با مقامات منطقه‌ای هلال احمر و صلیب سرخ آغاز شد و تا به هر شکل ممکن به مردم مظلوم غزه کمک‌رسانی کنیم. بیش از ۷۰ سال است که این ظلم علیه مردم فلسطین ادامه دارد و باید هر چه سریع‌تر به آنها کمک شود. ما خود را در سختی مردم غزه شریک می‌دانیم و به دنبال این هستیم تا با هم‌افزایی با سایر کشورها در مسیر کاهش آلام مردم فلسطین اقداماتی انجام شود.

کولیوند تصریح کرد: مذاکراتی با کشورهای منطقه در حال انجام است تا اقلام زیستی و امدادی به غزه ارسال شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: هلال احمر به عنوان مسئول کمیته حقوق بشردوستانه کشور، جلسه‌ای فوری برگزار کرد تا این اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حقوق بشر محکوم شود و راه‌های کمک‌رسانی به مردم غزه مورد بررسی قرار گیرد. همراهی جهانی پررنگی صورت گرفته و این امر کمک می‌کند تا به مردم مظلوم فلسطین کمک برسانیم. هلال احمر به عنوان یک نهضت بی‌غرض در خط مقدم کمک‌رسانی خواهد بود و از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.