موافقت رژیم صهیونیستی با بازگشایی گذرگاه رفح

همزمان امریکا پنج محموله سلاح و تجهیزات جدید برای اسراییل ارسال کرد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند مقام های این رژیم اشغالگر با ورود کمک‌های بشردوستانه به جنوب نوار غزه از طریق مصر و گذرگاه رفح موافقت کرده‌اند.

به گزارش شهروندآنلاین به نقل از ایرنا،شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی عصر چهارشنبه گزارش داد که مقامات تل‌آویو درپی درخواست امروز جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با این اقدام موافقت کرده اند.

دهها کامیون حامل کمک های امدادی مصر و  کشورهای اسلامی برای مردم فلسطین از چند روز پیش به دلیل مخالفت های رژیم صهیونیستی در پشت دروازه های گذرگاه رفح متوقف مانده است.

از سوی دیگر، صدای امریکا به نقل از خبرگزاری آسوشتیدپرس اعلام کرد تا روز سه شنبه ۲۵ مهر، پنج محموله سلاح و تجهیزات آمریکایی وارد اسرائیل شده است.

این خبرگزاری با اشاره به اینکه امریکا پس از حمله حماس به جنوب فلسطین اشغالی در روز ۱۵ مهر اقدام به اعزام کشتی ها و هواپیماهای جنگی به منطقه کرد تا آماده ارائه کمک به اسرائیل باشد، افزود: یک ناو هواپیمابر امریکا و ناو گروه همراه آن در حال حاضر در شرق دریای مدیترانه هستند و یک ناو هواپیمابر دیگر نیز در حال حرکت به سوی آن منطقه است.

در این گزارش که قبل از ورود جو بایدن، رئیس‌جمهوری امریکا به اسرائیل منتشر شد، آمده است که سه کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا در حال حرکت به این منطقه هستند. علاوه بر این، تعداد زیادی هواپیماهای نظامی به پایگاه های امریکا در سراسر خاورمیانه اعزام شده اند و نیروهای عملیات ویژه آمریکا نیز در برنامه ریزی و اطلاعات با ارتش اسرائیل همکاری می کنند.

در چنین شرایطی، با ورود عملیات طوفان الاقصی به یازدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، تاکنون ۳ هزار و ۴۷۸ فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رسانده است.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

اشغالگران صهیونیست شب گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری حدود یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

بر اساس گزارش‌های رسمی تاکنون ۱۲ هزار و ۶۵ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

 “جو بایدن” رییس جمهور آمریکا امروز در حالی وارد تل آویو شد که محکومیت ها و انزجار جهانی علیه اقدام جنایت بار رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن یک هزار نفر از مردم پناه برده به آن، لحظه به لحظه بیشتر می شود.

 پیشتر «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا طی پیامی در پیام‌رسان ایکس اعلام کرده بود که برای اعلام همبستگی با رژیم صهیونیستی (در کشتار مردم فلسطین) به تل‌آویو خواهد رفت.

آمریکا در بین کشورهای جهان بیشترین کمک های تسلیحاتی را به رژیم صهیونیستی داشته و مستقیما در کنار رژیم صهیونیستی مسئول کشتار مردم بی دفاع فلسطین می باشد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.