کمک‌های نقدی ایرانیان به مردم فلسطین و افغانستان از مرز ۳۰ میلیارد گذشت

با گذشت ۱۵ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم فلسطین به بیش از ۲۷۷ میلیارد ریال رسید که با احتساب ۲۶ میلیارد ریال کمک نقدی مردم کشورمان به زلزله‌زدگان ولایت هرات افغانستان در قالب پویش آفتاب مهربانی، مجموع کمک‌ها از مرز 30 میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش شهروند آنلاین از روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ دو پویش “بشردوستی” و “آفتاب مهربانی” با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به دو کشور فلسطین و افغانستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک های مرکزی و ملی، از ۱۷ مهرماه آغاز شد.

با ارسال چند محموله کمک‌های بشردوستانه از ایران به مناطق زلزله‌زده ولایت هرات در کشور افغانستان، پویش آفتاب مهربانی در تاریخ ۲۸ مهرماه به پایان رسید و  پویش بشردوستی با هدف کمک به مردم مظلوم غزه ادامه یافت.

از ابتدای فراخوان رسمی این پویش‌ها در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز  دوشنبه اول آبان ماه، افزون بر 30 میلیارد تومان از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر واریز شده است که از مجموع واریزی‌ها، بیش از ۲۷۷ میلیارد ریال مربوط به پویش بشردوستی و کمک به مردم فلسطین و ۲۶ میلیارد ریال مربوط به پویش آفتاب مهربانی و کمک به زلزله‌زدگان افغانستان است.

هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶  نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.