مرگ 32 نفر در آتش سوزی کمپ معتادان لنگرود

این آتش سوزی، وزیر کشور را هم به لنگرود کشاند

وزیر کشور برای بررسی وضعیت حادثه آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود که موجب مرگ 32 نفر و مجروح شدن 17 تن دیگر از مددجویان این مرکز شده است، بعد از ظهر امروز (جمعه) وارد گیلان شد.

به گزارش شهروند آنلاین، پس از بروز حادثه یادشده که بامداد امروز در شهرستان لنگرود واقع در شرق گیلان رخ داد، «احمد وحیدی» وزیر کشور صبح جمعه در تماس تلفنی با استاندار گیلان خواستار کمک فوری به مجروحان حادثه آتش‌سوزی در این کمپ ترک اعتیاد شد و هم اینک نیز او برای بررسی وضعیت این حادثه وارد استان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، وحیدی که به همراه هیات دولت در سفر استانی کردستان بسر می‌برد، به محض اطلاع از حادثه آتش‌سوزی در کمپ اعتیاد لنگرود، در تماس تلفنی با استاندار گیلان در جریان این حادثه تاسف‌بار قرار گرفت.

او ضمن دستور فوری برای کمک به مصدومان، بررسی دقیق علت آن و برخورد قاطع و قانونی با مسبب یا مسببان این حادثه را خواستار شد و لحظاتی پیش نیز خود به صورت حضوری و برای بررسی حادثه یادشده وارد گیلان شده است.

وحیدی از استاندار گیلان خواست همه تمهیدات و امکانات لازم را برای کمک به مجروحان این حادثه بکار گیرد، علت این حادثه را مورد بررسی دقیق قرار دهد و در صورت قصور انسانی، عامل یا عاملان آن را به دستگاه قضائی معرفی کنند.

حادثه آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد واقع در ابتدای جاده کومله شهرستان لنگرود ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز رخ داد.

بنا بر گزارشها، شمار جانباختگان این حادثه به ۳۲ تن رسیده است و ۱۷ تن از مددجویان این مرکز نیز تحت مداوا قرار دارند.

استاندار گیلان در ساعات نخست بروز این حادثه با حضور در محل حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود، بر انجام خدمات به موقع و رسیدگی ویژه حادثه دیدگان تاکید کرد.

محمد جلایی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان نیز در تازه‌ترین خبر در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: بررسی دقیق علت حادثه کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود توسط تیم‌های کارشناسی و افراد خبره در دست انجام است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.