بلژیک: زمان تحریم اسرائیل فرا‌رسیده است

معاون نخست‌وزیر بلژیک روز چهارشنبه با انتقاد از حملات گسترده رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه گفت که زمان تحریم اسرائیل فرا رسیده است.

به گزارش شهروند آنلاین،‌ «پترا دسوتر» معاون نخست‌وزیر بلژیک روز چهارشنبه به شدت از حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه انتقاد کرد.

او طی سخنانی گفت: «هم‌اکنون زمان اعمال تحریم علیه اسرائیل فرا رسیده چون ریختن بمب علیه مردم همانند باران، اقدامی غیرانسانی است».

او در ادامه سخنانش گفت: «کاملا آشکار است که اسرائیل هیچ اهمیتی به خواست جامعه جهانی در خصوص آتش‌بس نمی‌دهد».

این در حالی است که «سلامه معروف»، رئیس دفتر رسانه‌ای دولت  غزه امروز در نشستی خبری گفت: از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا امروز، سی و سومین روز حملات، ۱۰۵۶۹ شهید شامل ۴۲۳۷ کودک، ۲۸۲۳ زن و دختر و ۶۳۱ سالمند جان باختند؛ علاوه بر این، گزارش‌هایی درباره بیش از ۳۰۰۰ مفقود و ۲۶۰۰۰ شهروند فلسطینی مجروح ثبت شده است.

سلامه افزود: تیم‌های دولتی شهادت ۱۰۲۱ شهروند غزه و شمال نوار غزه را ثبت کردند که به مناطقی که اشغالگران ادعا می‌کردند در جنوب نوار غزه امن هستند آواره شده بودند؛ ۴۹ خبرنگار نیز از آغاز تجاوزات اسرائیل تاکنون شهید شده‌اند.

این مقام فلسطینی خاطرنشان کرد: اشغالگران تاکنون ۱۰۷۱ قتل عام علیه خانواده‌های فلسطینی انجام داده‌اند؛ جنایاتی که جان هزاران شهید را گرفته و مجروحانی بر جای گذاشته است که اکثریت آنها زن و کودک هستند. در حالی که ۱.۵ میلیون شهروند فلسطینی از خانه‌های خود به سرپناه‌های موقت یا منازل اقوام خود آواره شدند./فارس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.