بازآموزی 1500 سر تیم جوان برای نوروز ۱۴۰۳

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آغاز دوره‌های بازآموزی و مرور دستورالعمل‌های جدید نوروزی برای 1500 نفر از جوانان این جمعیت در طرح ملی “خدمات بشردوستانه به مسافران نوروز 1403” خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ سید علی منیری، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان با هدف تقدیر و تشکر از سرتیم‌های جوانان در پست‌های نوروزی ۱۴۰۲ و همچنین مرور دستورالعمل‌های بازبینی شده برای مشارکت در طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۱۴۰۳ دو دوره آموزشی برای ۱۵۰۰ سرتیم جوان برگزار می‌کند.

او افزود: این دوره‌های آموزشی «از 19 تا 27 آبان ماه» و «از 6 تا 16 آذر ماه» با شرکت دختران و پسران به میزبانی گیلان برگزار می‌شود.

منیری در ادامه بیان کرد: هدف سازمان جوانان از برگزاری این دوره تقدیر و تشکر از مسئولان پست های نوروز سال جاری و برنامه‌ریزی برای نوروز آتی است.

او با بیان اینکه نقاط قوت و ضعف برنامه نوروزی سال قبل احصا شده است افزود: در این دوره، دستورالعمل های نوروز 1403 در جریان کارگاه‌هایی تشریح و ابعاد مختلف برنامه نوروزی در زمینه پیشگیری از تصادفات و افزایش نشاط اجتماعی تبیین می‌شود.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: رویکرد اصلی در خدمات رسانی نوروز 1403 رویکرد مهارت ارتباط موثر، ارتباط اجتماعی و فن بیان است.

به گفته این مقام مسئول، آموزش جانمایی پست‌ها، اصول برپایی چادر در پست‌ها، تست سلامت از دیگر موارد مهمی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.

گفتنی است؛ حدود 30 هزار نفر از جوانان هلال احمر 48 هزار روز خدمت در طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۲  ارائه کردند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.