آمادگی 53 هزار نفری کادر درمان برای کمک به مردم غزه

دبیرکل جمعیت هلال احمر ضمن اعلام آمادگی این جمعیت برای کمک به مردم غزه گفت: تاکنون بیش از ۵۳ هزار نفر کادر درمانی کشورمان برای کمک‌رسانی به مردم مظلوم غزه اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ یعقوب سلیمانی امروز شنبه ۲۷ آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیریت جمعیت هلال احمر استان یزد که در سالن شهدای امدادگر هلال احمر برگزار شد، جایگاه جمعیت هلال احمر را از این حیث که جایگاه خدمت به انسانها و به ویژه برای کاهش آلام انسانها در حوادث و بحرانهاست، جایگاهی نه فقط بی‌نظیر بلکه موقعیتی کم‌نظیر دانست.

سلیمانی با اشاره به حملات ناجوانمردانه و جنایات بی‌شرمانه‌ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین، گفت: متاسفانه این روزها علی رغم کنوانسیون‌های چهارگانه ژنو، الحاقیات و مصوبات آن شاهد ادامه بمباران و جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم غزه هستیم.

او خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر از روزهای ابتدایی جنگ غزه نسبت به کمک‌رسانی به مردم بی‌دفاع منطقه اعلام آمادگی کرده است، همچنین بیش از ۵۳ هزار نفر از کادر درمانی کشورمان با ثبت نام در سامانه برای حضور در میادین درگیر جنگ ثبت نام کرده‌اند که با توجه به این که رژیم صهیونیستی کادر درمان را نیز هدف قرار می‌دهد، تاکنون موفق به کمک نشده‌اند.

دبیر کل هلال احمر خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۹۰ میلیارد تومان کمک مالی و بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان کمک‌های غیر نقدی برای مردم غزه جمع‌آوری شده است.

او از این که روز به روز شاهد تعالی هلال احمر و نوع نگاه خدمت به مردم و نیازمندان در بحران‌ها هستیم، ابراز خرسندی کرد و گفت: فداکاری «علی لندی» نوجوان با بصیرت و با بینش ایذه‌ای را در جریان نشست دبی که با حضور کشورهای منطقه برگزار شد، به عنوان مصداق ایثار و فداکاری جهت معرفی به جهانیان معرفی کردیم.

سلیمانی متذکر شد: امروز جمعیت هلال احمر به عنوان یک مجموعه مردم‌نهاد می‌تواند در تعالی سرمایه‌های جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کند و در نگاه صلیب سرخ و فدراسیون جهانی به عنوان یک سازمان موفق معرفی شود.

حجت‌الاسلام «مجتبی شعشعی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، به شرکت کنندگان در این مراسم خیر مقدم گفت و اظهار کرد: خوش به حال کسانی که آنچنان در دوران تصدی خود فعالیت می‌کنند که در زمان تکریمشان از رفتن آنها ناراحت می‎شوند و همواره یاد نیکی از آنها باقی می‌ماند.

«محمد عشقی» مدیر عامل جدید هلال احمر استان نیز کار در هلال احمر را دشوار خواند و گفت: از اعتماد مسئولان به دلیل انتخاب جهت تصدی این سمت قدردانی می‌کنم و امیدواریم شاهد موفقیت همیشگی هلال احمر یزد در ماموریت‌های محوله باشیم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.