بیرانوند:رونالدو بی‌خیالِ من نمی‌شود!

سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار ازبکستان و ایران و در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ گفت: در این بازی دو نیمه متفاوت را از تیم ملی شاهد بودیم اما خوشبختانه اتفاق بدتری رخ نداد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

به گزارش شهروند آنلاین، علیرضا بیرانوند درباره روند بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ازبکستان گفت: تاکنون ۲ بازی را پشت سرگذاشته و با ۴ امتیاز در صدر جدول هستیم. سخت‌ترین بازی ما برابر ازبکستان بود که در این بازی دو نیمه کاملا متفاوت را از تیم ملی شاهد بودیم.

او ادامه داد: در نیمه اول فوق‌العاده بودیم اما در نیمه دوم ازبک‌ها از ابتدا پرس سنگینی را روی تیم ما ایجاد کردند و بعد از گلی که دریافت کردیم از نظر روحی و روانی تا حدودی افت کردیم و آنها با حمایت هواداران خود فشار را روی تیم ما اضافه کردند.

سنگربان تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات این بازی و انتقادهایی که مطرح شد، اضافه کرد: به نظر من نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم و خدا را شکر اتفاق بدتری رخ نداد. اما در مورد تیم ملی باید بگویم بهترین نسل فوتبالی ایران را داریم و کسی نباید این تیم را تخریب کند. فوتبال همین است یک روز برد و روز دیگر باخت را تجربه می‌کنید. تیم ملی آلمان با آن همه ستاره ۲ بازی اخیر خود را واگذار کرده است!

بیرانوند با اشاره به تغییر سبک بازی ایران گفت: می‌توانستیم به راحتی آب خوردن از ۲ گل زده خودمان دفاع کنیم اما روی غافلگیری گل خوردیم. اما فراموش نکنید تیم ملی هماهنگ‌تر شده و با ضرب‌آهنگ بهتری بازی می‌کند. در این بازی بازیکنان مصدومی داشتیم که امیدوارم زودتر به جمع ما بازگشته و برای تیم به میدان بروند.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد شرایط پرسپولیس نیز اضافه کرد: وقتی در تیم ملی هستم تمام ذهن و تمرکزم روی تیم ملی است و به مسائل بیرونی توجهی ندارم. الان هم که کارمان در تیم ملی تمام شده با تمام قوا در خدمت پرسپولیس هستم و می‌دانم رقابت‌های سختی پیش رو داریم. مهم‌ترین بازی ما مقابل النصر است که باید راهی عربستان شویم و در آن شرایط سخت برابر ستاره‌های این تیم به میدان برویم که امیدوارم با نتیجه قابل قبولی همراه باشد.

او درباره جدال دوباره با کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال و تیم النصر گفت: این برای من جای خوشحالی دارد که در این مدت سه‌ بار برابر رونالدو که یکی از بهترین‌های جهان است بازی کنم. من در جام‌ جهانی یک پنالتی از او گرفته‌ام و تا به من گل نزند، بی‌خیال نخواهد شد. به هر حال او در بهترین فرم خود در ترکیب تیم ملی پرتغال و النصر است و من هم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.