مجلس شورای اسلامی نایب رئیس کمیته فلسطین APA شد

در جریان اولین روز برگزاری نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی در ترکیه، مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رئیس کمیته فلسطین انتخاب شد.

به گزارش شهروند آنلاین، در جریان اولین روز برگزاری نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی در ترکیه، مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رئیس کمیته فلسطین انتخاب شد.

نمایندگان مجالس کشورهای شرکت کننده در این نشست، تشکیل کمیته فلسطین را به تصویب نهایی رساندند.این کمیته متشکل از 13 عضو است که با توجه به موضوع کمیته که به طور کامل به بحث فلسطین اختصاص می‌یابد، کشور فلسطین به عنوان رئیس این کمیته، جمهوری اسلامی ایران به عنوان‌ نایب رئیس و اندونزی به عنوان‌ گزارشگر انتخاب شدند.

کشورهای اردن، کویت، لبنان، عراق، بحرین، آذربایجان، ترکیه، پاکستان، یمن، تاجیکستان و عربستان سایر اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهند.

نمایندگان حاضر در نشست مذکور بر ضرورت گسترش فعالیت‌ها و انجام اقدامات لازم در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

گفتنی است، هیات پارلمانی کشورمان متشکل از محمدمهدی زاهدی رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در APA و غلامرضا نوری قزلجه عضو گروه پارلمانی کشورمان در این مجمع، حضور و مشارکت فعال دارند./فارس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.