جاودانگی یک امدادگر

نیلوفر بیرامی، عضو جوان جمعیت هلال‌احمر شهرستان شمیرانات که دچار ایست قلبی شده بود با اهدای اعضای بدنش، زندگی دوباره‌ای به بیماران نیازمند بخشید.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران در پی  درگذشت نیلوفر بیرامی،  امدادگر داوطلب و عضو جوان هلال احمر شهرستان شمیرانات پیامی صادر کرد.

فتحی در پیام خود آورده است:

خبر پر کشیدن روح امدادگر داوطلب و عضو جوان عزیزمان از بین ما، خبری ساده نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد.

درس‌هایی در زندگی بسیاری از افرادی که از بین ما کوچ می‌کنند نهفته است و آثار مثبت و تاثیرگذاری از حیات خویش بجا می‌گذارند که انسان می‌تواند با دریافت نکات مثبت و کلیدی آن، مسیر زندگی خود را متحول سازد و رسیدن به سعادت دنیا و آخرت را هموارتر.

شنیدن خبر درگذشت مرحومه بیرامی، امدادگر داوطلب و عضو جوان هلال‌احمر شهرستان شمیرانات که در طول حیات خویش، سال‌هایی را در لباس امدادگری و داوطلبی، به فعالیتهای مختلف عام المنفعه قابل توجهی پرداخت، چنان تلخ است که به دشواری به باور می‌نشیند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مراتب جان‌فشانی‌ها و تلاش‌های صادقانه و ارزشمند آن امدادگر داوطلب و عضو جوان جمعیت هلال‌احمر استان تهران در شهرستان شمیرانات، زنده‌یاد نیلوفر بیرامی، این مصیبت را به بازماندگان آن مرحومه، امدادگران و نجاتگران، اعضای جوان و تمامی اعضای خانواده جمعیت هلال‌احمر استان تهران تسلیت عرض نموده و برای وی از درگاه خداوند متعال، مغفرت و برای سایر بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.