صهیونیست‌ها بمباران غزه را از سرگرفتند

وزارت امور داخلی فلسطین اعلام کرد: جنگنده‌های اسرائیلی در حال پرواز در آسمان نوار غزه و تانک‌های این رژیم هم در حال شلیک گلوله در شمال غرب غزه هستند.

به گزارش شهروند آنلاین از بیروت، آتش‌بس موقت هفت روزه در غزه ساعت هفت صبح امروز به وقت محلی پایان یافت بدون آنکه تا این لحظه توافقی برای تمدید آن اعلام شود.

انتقال پیکر‌های شهدا و زخمی‌ها به بیمارستان کویتی در رفح

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر همراه با پخش تصاویری از انتقال شهدا و زخمی‌های حملات مجدد رژیم اشغالگر به نوار غزه، از شهادت شش نفر در حمله به یک منزل در رفح جنوب نوار غزه خبر داد.

با ازسرگیری حملات رژیم اشغالگر به مناطق مختلف نوار غزه، انتقال زخمی‌ها و پیکر‌های شهدا به بیمارستان‌ها بار دیگر آغاز شد.

در تصاویر پخش شده از بیمارستان کویتی شماری از کودکان زخمی که به آنجا منتقل شده اند دیده می‌شود.

هشت شهید در حملات رژیم اشغالگر به مناطق مختلف نوار غزه

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: در حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه هشت فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

تاکید دفتر نتانیاهو بر ضرورت تحقق اهداف جنگ علیه نوار غزه

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد: دفتر بنیامین نتانیاهو: نخست‌وزیر رژیم اشغالگر اعلام کرد با توجه به ازسرگیری حملات، به تحقق اهداف جنگ پایبند هستیم.

وقوع انفجار‌های شدید در نزدیکی بیمارستان الرنتیسی در شمال غزه

به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری سند، همزمان با پایان آتش‌بس و ازسرگیری حملات به نوار غزه، مناطق مختلف غزه شاهد درگیری‌های شدیدی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم اشغالگر است و منابع محلی از وقوع انفجار‌های شدید در نزدیکی بیمارستان الرنتیسی در شمال نوار غزه خبر دادند.

یگان توپخانه‌ای ارتش اسرائیل هم مناطق شرق شهر رفح و شرق خانیوس در جنوب نوار غزه را به شدت گلوله باران می‌کند.

حمله توپخانه‌ای رژیم اشغالگر به مسجد التقوی در غزه

شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری گزارش داد: در حمله توپخانه‌ای رژیم اشغالگر، مسجد التقوی در محله الشیخ رضوان غزه هدف قرار گرفت.

حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان اشغالگر در غرب غزه

شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: نیرو‌های مقاومت فلسطین با خمپاره نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه الشالیهات در غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

۲ شهید در حمله هوایی به خانه‌ای در اردوگاه المغازی

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: در حمله هوایی اسرائیل به خانه‌ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوارغزه ۲ نفر شهید و شماری زخمی شدند.

۴ شهید در حمله هوایی به خانه‌ای در مرکز رفح

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد: در حمله هوایی اسرائیل به خانه‌ای در مرکز رفح در جنوب نوارغزه ۴ نفر شهید و شماری زخمی شدند.

تاکید مقامات بلندپایه رژیم اشغالگر بر آغاز مجدد حملات با شدت تمام

شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: رادیو ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل به نقل از یک منبع سیاسی بلندپایه این رژیم گزارش داد حملات را با قدرت تمام از سرگرفته‌ایم و هیچ مذاکراتی برای آزادی ربوده شدگان (اسرا) در کار نیست.

تصاویر آغاز حملات رژیم اشغالگر به غزه

شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از دود و غبار ناشی از آغاز مجدد حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه پخش کرد.

شدت حملات به قدری است که دود و غبار ناشی از آن بخش‌های وسیعی از آسمان غزه را پوشانده است. خبرنگار این شبکه گفت در حملات هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل به مناطق مختلف نوارغزه شماری از فلسطینی‌ها زخمی شدند./خبرگزاری صدا وسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.