تشکیل شبکه صالحین در بسیج

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ یکی از اهداف تشکیل شبکه صالحین در بسیج را تربیت جوان مؤمن انقلابی دانست و گفت: در بسیج یکی از برنامه‌های اساسی ما موضوع تعلیم و تربیت است؛ تعلیم و تربیتی که از دل آن معنویت، بصیرت و خودسازی بیرون آید.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (10 آذر) که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، در سخنانی به مناسبت هفته بسیج، گفت: عرض خداقوت دارم به جوانان و نوجوانانی که در قالب حلقه‌های صالحین در نماز جمعه امروز تهران حضور یافته‌اند، از جانب خودم و بسیجیان تهران بزرگ، روز نیروی دریایی را به دریادلان تبریک عرض می‌کنم.

او افزود: در 2 روز گذشته در محضر مقام معظم رهبری بودیم، ایشان 2 جمله را از منظومه‌های فکری حضرت امام فرمودند؛ اولین جمله این بود که امام فرمودند، بسیج لشکر مخلص خداست که درباره این جمله رهبر معظم انقلاب فرمودند، این بیانگر جنبه رزمندگی هر بسیجی است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: در جمله دیگری امام فرمودند، بسیج مدرسه عشق است و اشاره به این داشتند که بسیحیان ما عاشق دین اسلام و خداوند هستند و این عشق یعنی عشق به ولایت و مردم.

سردار حسن‌زاده تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، بسیج مجموعه‌ای است که در آن عاشقان را تربیت می‌کنند؛ حقیقتا پایگاه‌های بسیج و تمام عرصه‌های نقش‌آفرینی در بسیج ذاتا در دل خودشان، ظرفیت تربیت‌کنندگی و تربیت‌شوندگی دارند.

او با تأکید بر اینکه امروز شاهد حضور مجموعه بزرگ و شبکه عظیم تربیتی صالحین در نماز جمعه هستیم که بیانگر ظرفیت تربیت‌کنندگی و تربیت‌شوندگی بسیج است، گفت: یکی از مؤلفه‌هایی که در تربیت جوان مؤمن انقلابی در بسیج مدنظر قرار گرفته، همین تعلیم و تربیت اسلامی و بسیجی است؛ لذا در بسیج یکی از برنامه‌های اساسی ما موضوع تعلیم و تربیت است؛ تعلیم و تربیتی که از دل آن معنویت، بصیرت و خودسازی بیرون آید و نیز از دل شبکه بزرگ صالحین جوانان مؤمن، انقلابی و پای کار راشاهد باشیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ضمن تقدیر از بسیجیان، به‌خصوص نوجوانانی که با یک شور و انگیزه الهی در میعادگاه نماز جمعه حضور پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: از مسئولان گروه‌های صالحین، مربیان و سرمربیان و به‌ویژه از استادیارانی که امروز در این میعادگاه حضور پیدا کردند نیز تشکر و قدردانی دارم.

سردار حسن‌زاده خطاب به نمازگزاران و کادر نیروی دریایی ارتش که در نماز جمعه حضور داشتند، گفت:طی هشت هفته به نیت امام هشتم، هر هفته بالغ بر چهار هزار نفر از نوجوانان بسیجی در قالب حلقه‌های صالحین و تربیتی در نماز جمعه حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: یاد تمامی شهدای عزیزمان، علی‌الخصوص شهدای ارتش جمهوری اسلامی، نیروی دریایی ارتش و شهدای بسیج و در رأس آنها شهدای مظلوم غزه را گرامی می‌داریم./فارس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.