رئیس جمهور در گوش نوزادی در بیمارستان فردیس اذان خواند

رئیس جمهور پس از افتتاح بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان فردیس با حضور در بخش نوزادان، در گوش یکی از نوزادان متولد شده در این بیمارستان اذان خواند.

به گزارش شهروند آنلاین، رئیسی پس از افتتاح رسمی بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان ضمن عیادت از بیماران به ویژه کودکان بیمار در گوش نوزاد تازه متولد شده در این بیمارستان اذان خواند.

بیمارستان 280 تختخوابی فردیس پس از سال‌ها انتظار مردم این شهرستان، روز جمعه در سفر استانی هیات دولت با حضور رئیسی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این بیمارستانی در زمینی به گستره ۲۷ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است.

این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دارای بخش‌های مختلف از جمله کودکان، زنان، قلب و بخش های ویژه است.

کلنگ ساخت این بیمارستان در سال ۸۹ در دولت دهم به زمین زده شد اما هیچ عملیاتی روی آن صورت نگرفت تا اینکه دوباره در سال ۹۲ توسط دولت یازدهم عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد اما به صورت نیمه‌کاره به دولت سیزدهم رسید.

سفر ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رئیس جمهور به البرز موجب شد تا اعتبار این پروژه به صورت ویژه دیده شود و دولت سیزدهم با تامین ۷۰ درصد اعتبارکل پروژه و تکمیل ۵۰ درصد مابقی کار به سالها مطالبه مردم شهرستان فردیس پایان داد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.