شرط ارسال محموله‌هاى بشردوستانه ایران به غزه

دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در نامه‌اى در پاسخ به نامه هلال احمر جمهورى اسلامى ایران، ضمن قدردانى از کمک‌ها و حمایت‌هاى هلال احمر جمهورى اسلامى ایران از مردم مظلوم غزه، از هماهنگی مستمر با رئیس جمعیت هلال احمر مصر به منظور لغو فرآیند اخذ روادید‌ و فراهم کردن امکانات تحویل کمک از سوی ایران خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ در بخشى از نامه جاگان چاپاگان آمده است:

«از جمعیت هلال‌احمر ایران و مردم جمهوری اسلامی ایران به خاطر تلاش‌های بی‌شائبه‌‌تان برای تامین کمک‌های بشردوستانه که بسیار مورد نیاز بحران غزه است، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

دفتر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر با کمک نمایندگی فدراسیون بین‌المللی در ایران و همچنین تیم‌های لجستیک در حال هماهنگی به منظور یافتن راه ‌حل‌های ممکن در زمینه ارسال کمک‌ها و احداث ٣ بیمارستان سیار است. همچنین ما روزانه مشغول هماهنگی با رئیس جمعیت هلال احمر مصر به منظور لغو فرآیند اخذ روادید‌ و فراهم نمودن امکانات تحویل کمک از سوی ایران هستیم.

واضح و مشخص است، فعال اصلی که قادر به دادن چراغ سبز به تلاش‌های مشترک ما جهت ارسال و ترخیص محموله‌های بشردوستانه و حضور کارشناسان است، وزارت امور خارجه مصر است؛ لذا، موجب امتنان خواهد بود که از یکدیگر با انجام دو اقدام حمایت کنیم. از کمک‌های سخاوتمندانه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران  و علاوه بر آن حمایت و پشتیبانی به موقع از مردم غزه تشکر می‌کنیم.»/

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.