لاستیکِ صفی!

با توقف فروش اینترنتی صف‌های طولانی مقابل فروشگاه‌ها ایجاد شده است

در حالی که با توقف فروش اینترنتی، صف‌های طولانی مقابل فروشگاه‌ها برای خرید لاستیک دولتی تشکیل شده دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت علت تشکیل این صف‌ها را بخش‌های اجباری می‌داند که باید در سامانه جامع تجارت پر شود.

به گزارش شهروند آنلاین، هفته گذشته تنها، سخنگوی انجمن تایر در خصوص فعالیت سایت‌های اینترنتی معرفی شده توسط دولت برای فروش لاستیک، گفته بود فروش اینترنتی لاستیک دولتی متوقف شده و مرم می‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه تایرهای مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها خریداری کنند.

در حال حاضر گویا توقف فروش اینترنتی لاستیک باعث شده تا صف‌های طولانی مقابل فروشگاه‌ها برای خرید لاستیک دولتی ایجاد شود که این ‌موضوع مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

البته بعدا رئیس انجمن تایر اعلام کرد که توقفی در فروش اینترنتی انجام نشده و فقط برخی شرکت‌ها در عرضه محصولات کند عمل کرده و همین امر باعث می‌شود تا مصرف کننده امکان خرید را پیدا نکند. با این حال مراجعات مکرر به سایت‌های اینترنتی فروش لاستیک نشان می‌دهد عملاً فروش اینترنتی متوقف شده است.

جالب اینجاست سرگردانی مردم در خرید لاستیک در حالی همچنان ادامه دارد که غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت علت تشکیل صف‌های خرید لاستیک را بخش‌های اجباری می‌داند که باید در سامانه جامع تجارت پر شود.

همچنین محمود بنانژاد، دبیرکل اتاق اصناف ایران هم  استعلامات موجود در سامانه جامع تجارت برای ارائه لاستیک به مشتری را عامل شلوغی صف‌های خرید می‌داند./تسنیم

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.