جزئیات انهدام شبکه گروگانگیری اتباع خارجی

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از دستگیری چهار نفر از سرشبکه‌های اصلی باند گروگانگیری اتباع خارجی در شهرستان‌ خوی خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پور جمشیدیان ، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام گفت: باند گروگانگیران اتباع خارجی در مناطق مرزی شهرستان خوی در عملیات پیچیده توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) و نیروهای عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام بامداد روز گذشته دستگیر شدند.

او ادامه داد : در این عملیات چهار نفر از سرشبکه‌های اصلی عوامل گروگانگیری اتباع خارجی که مبادرت به قاچاق، اخاذی و شکنجه اتباع بیگانه داشتند و در مناطق مرزی قطور این شهرستان فعال بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده قرارگاه حمزه شیدالشهدا علیه‌السلام افزود: این اطمینان را به مردم منطقه می‌دهیم که به حول و قوه الهی و تلاش شبانه‌روزی رزمندگان اسلام همچون گذشته حافظ امنیت و جان مردم و کنار مردم منطقه هستیم و از هیچ تلاش صیانتی چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

از مردم غیور منطقه تقاضا می‌شود جهت یاری رساندن به سربازان گمنام امام زمان (عجل الله) در سپاه، هرگونه اخبار و گزارشات خود را با شماره تماس 114 درمیان بگذارند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.