درخشش طلایی جوانان ایرانی در مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی امارات

ایده محققان جوان کشورمان در حوزه گردشگری ورزشی طلایی شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ تیمی از دانشجویان مدیریت جهانگردی و گردشگری کشورمان که نمایندگانی از دانشگاه تهران و دانشگاه شیراز و عضو هیات علمی دانشکده گردشگری دانشگاه تهران در آن حضور داشتند، در مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی امارات (DIS ۲۰۲۳)، موفق به کسب مدال طلا در بخش بازاریابی و تبلیغات شدند.

طرح این گروه تیم ایرانی با عنوان «گردشگری ورزشی هوشمند به کمک پرندگان بازاریاب» در مدیریت رویداد‌های ورزشی و با تکیه بر هوش مصنوعی و معرفی مقاصد گردشگری ورزشی بنا شده است که تلفیقی از علوم و فناوری‌های هوافضا، گردشگری و هوش مصنوعی در آن بهره گرفته شده است. این مسابقه در ۸ حوزه انرژی، پزشکی، فناوری اطلاعات، هوافضا، شیمی، فیزیک، بازاریابی و تبلیغات و هنر برگزار شد که تیم کشورمان در حوزه بازاریابی و تبلیغات با تکیه بر هوش مصنوعی حائز مقام اول و مفتخر به دریافت مدال طلا شد. این رویداد جهانی ۱۶ تا ۱۸ آذر ۱۴۰۲ با حمایت سازمان مالکیت معنوی اختراع جهانی (WIIPA) در دبی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات بیش از ۱۵۰ طرح، اختراع و ایده از ۲۱ کشور دنیا از جمله ایران، آلمان، کرواسی، رمانی، کره جنوبی، سنگاپور، انگلستان، اندونزی، چین و لهستان ارائه شد./خبرگزاری صدا وسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.