دولت مردمی به روایت امام جمعه اهل سنت

آخوند ناصر قزل: رئیسی تنها رئیس جمهوری است که به مراوه تپه محروم سفر کرد

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه در آیین استقبال از رئیس جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی تنها رئیس جمهوری است که در تاریخ مراوه‌تپه به این شهرستان آمد تا مشکلات محروم‌ترین و کم‌برخوردارترین نقطه گلستان را از نزدیک ببیند.

به گزارش شهروند آنلاین، آخوند ناصر قزل روز جمعه در دیدار رئیس جمهور با مردم و در اجتماع پرشور مراوه‌تپه‌ای‌ها اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در شهرستان مرزی و محروم مراوه‌تپه برای بررسی کمبودها و رفع مشکلات بسیار دلنشین است.

او ادامه داد: ما همواره برای آقای رئیسی دعا می‌کنیم و امیدواریم در سایه الطاف الهی موفق و سربلند باشد و در رشد و پیشرفت بیش از پیش مملکت اسلامی گام‌های بلند بردارد.

آخوند قزل با بیان اینکه مردم مراوه‌تپه امیدوارند مشکلات این شهرستان با دستور رئیس جمهور انقلابی مرتفع شود، گفت: ثمرات انقلاب اسلامی در منطقه مرزی مراوه‌تپه طی ۴۴ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی بی‌شمار است.

او با اشاره به اینکه پس از ارتقای بخش مراوه‌تپه به شهرستان بیشتر ادارات دولتی و نهادهای انقلابی در مرکز شهرستان دایر شده است، تصریح کرد: دیگر مردم مراوه تپه مجبور نیستند برای انجام امور اداری به گنبدکاووس و کلاله مراجعه کنند که همه اینها از ثمرات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه به افتتاح بیمارستان علوی مراوه تپه اشاره کرد و گفت: این بیمارستان فعالیت خود را برای درمان مردم این منطقه آغاز کرده که به دلیل محرومیت مردم این منطقه، بیمارستان بهترین هدیه دولت بوده است.

قزل تأکید کرد: مردم مراوه تپه در آسایش و آرامش به امورهای دینی و مذهبی خود می‌پردازند و امنیت در این شهرستان مرزی برقرار است که این امنیت و آسایش از برکات انقلاب اسلامی است.

او از اقدامات جهادی دولت سیزدهم قدردانی کرد و گفت: در این دولت اقدام‌های خوبی در مراوه‌تپه انجام شد که به رهبر عزیز انقلاب و رئیس جمهور محبوب برای داشتن چنین مسئولانی تبریک می‌گویم.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات مهمی در این شهرستان انجام شده و فقط در جریان سفر دوم رئیس جمهور، ۲۷۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۶ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال و پروژه‌های اقتصادی و اشتغالزایی نیز با اعتبار چهار هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی هزار و ۱۷۳ نفر به بهره برداری رسیده است.

آخوند قزل خاطرنشان کرد: در ۲ سال اخیر ۱۱ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار صرف مراوه‌تپه شده که نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه است.

او در پایان تکمیل سد چایلی، رفع تنش آبی شدید شهرستان مراوه تپه و حل مشکلات کشاورزان را از جمله مهم‌ترین درخواست‌های مردم مراوه‌تپه از رئیس جمهور برشمرد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.