سقوط کارگر و کانکس به دره زنجان

عملیات موفق نجات کارگر گرفتار از ته دره

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر زنجان گفت: تیم‌های عملیاتی طارم، کارگر گرفتار در کانکس سایت کارگاهی شرکت گوهرود را رهاسازی و نجات دادند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌ احمر؛ حکمت‌الله‌ هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر زنجان با اشاره به گزارش سقوط کانکس به داخل دره توسط اورژانس به سامانه ندای امداد هلال‌ احمر، گفت: 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد ونجات جاده‌ای سرخه دیزج طارم و یک تیم عملیاتی دیگر از هلال‌ احمر شعبه شهرستان متشکل از 9 نفر همراه با آمبولانس، ست نجات و خودروی کمک‌دار سبک برای امدادرسانی اعزام شدند.

او با بیان اینکه با وزش باد شدید در محدود سایت کارگاهی شرکت راه‌سازی گوهرود در منطقه لار، کیلومتر 75 جاده زنجان به طارم، کانکس به داخل دره سقوط و کارگر داخل آن محبوس شد، افزود: بعد از اعلام حادثه، 2 تیم عملیاتی بلافاصله جهت امدادرسانی اعزام شدند که با دشوار بودن دسترسی و رهاسازی مصدوم یک تیم‌ پشتیبان نیز از مرکز شعبه طارم به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر زنجان تصریح کرد: با تلاش تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر فرد 35 ساله رهاسازی و با بسکت به کنار جاده اصلی منتقل شد.

هاشمی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه این فرد مورد ترومای سر و گردن، قفسه سینه، اندام‌های فوقانی و تحتانی شده بود، با پایداری عوامل حیاتی توسط امدادگران هلال‌ احمر به اورژانس تحویل داده شد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.