اسکواش با دلار!

عزیزی‌پور: چهار مسابقه با جوایز دلاری تا انتهای سال جاری برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون اسکواش ایران درباره برنامه مسابقات سال جاری گفت: تا آخر سال ۱۴۰۲، چهار مسابقه برنامه‌ریزی شده است و نکته قابل توجه این است که همه این رقابت‌ها جوایز دلاری دارند.

به گزارش شهروند آنلاین،امیر عزیزی‌پور در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص برنامه‌های تیم ملی اسکواش ایران اظهار داشت: هفته گذشته اردوی خوبی برای رده‌های‌سنی داشتیم تا برای اعزام به مسابقات انفرادی پاکستان که اواخر خرداد سال آینده برگزار می‌شود آماده شوند. در حال حاضر نیز مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان را در دستور کار داریم که در مجموعه انقلاب برگزار می‌شود تا آمادگی لازم را برای مساباقت قهرمانی آسیا کسب کنند.

او افزود: بعد از انتخاب ورزشکاران تیم ملی بانوان، می‌خواهیم یک اردوی مشترک با ورزشکاران رده‌های سنی زیر ۱۹ سال داشته باشیم تا آمادگی رده‌های سنی نیز بالاتر برود و پشتوانه مناسبی برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم.

رئیس فدراسیون اسکواش ایران با اشاره به برنامه‌های فدراسیون در سال جاری عنوان کرد: تا آخر سال ۱۴۰۲، چهار مسابقه برنامه‌ریزی شده است؛ ۲ مسابقه اول به مناسبت دهه فجر است که ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و میزبانی بخش آقایان، استان خراسان رضوی و میزبان بخش بانوان نیز استان گلستان است. پس از آن در اسفند ۲ مسابقه در بخش آقایان و بانوان داریم که به ترتیب ۱ تا ۳ و ۶ تا ۸ اسفند به میزبانی گیلان و کیش برگزار می‌شود. نکته قابل توجه این است که همه این رقابت‌ها جوایز دلاری دارند.

او ادامه داد: هفته گذشته دوره‌ استعدادیابی داشتیم که ۶۰ نفر در آن حاضر شدند و قصد داریم به زودی با سازماندهی این ورزشکاران کمیته استعدادیابی بسیاری قوی را در فدراسیون داشته باشیم.

عزیزی‌پور با تاکید بر ساخت ورزشگاه جدید تهران خاطرنشان کرد: از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردیم که بخشی را در این مجموعه برای رشته اسکواش اختصاص دهد و پیگیر آن هستیم که این اتفاق رخ دهد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.