انتقام به وقت مقاومت

سخنگوی وزارت دفاع:انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی قطعی است

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: قطعا انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدانی که جبهه مقاومت تعیین می‌کند، گرفته خواهد شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ سردار رضا طلایی نیک در پانزدهمین یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید گردان‌های آتش لشگر ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش سید رضی موسوی افزود: انتقام این دو فرمانده شهید و سایر شهیدان عملیات تروریستی صهیونیسم و استکبار نه در میدانی که آنها پیش‌بینی می‌کنند بلکه در میدانی که جبهه مقاومت تعیین می‌کند، گرفته خواهد شد.

او در ادامه، جهاد و فرهنگ جهاد را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تأکید کرد: فرهنگ‌ و‌ منش جهادی در کارنامه شهدا می‌درخشد، اما آیا فرهنگ جهاد تنها به دوران دفاع مقدس منوط می‌شود یا استمرار دارد؟

طلایی نیک تصریح کرد: در آموزه‌های دینی و قرآنی مفهوم عام جهان فراتر از محدوده‌های مبانی فقهی جهاد است وجهاد اکبر جهاد مبنایی و تعطیل‌ناپذیر برای مومن است.

او گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و شهدا مشق اخلاص عبودیت، برادری و جهاد و مقاومت کردند و عرصه‌های مختلف جهاد در ۴۵ سال گذشته در کشور ما بوده است و همچنان ادامه دارد.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ادامه یوم الله ۹ دی را جهادی دیگر نامید که در آن نام نشان مطرح نیست و تأکید کرد: حماسه نهم دی ماه ماهیت خاص خود را دارد و امسال هم همانند سال‌های قبل مردم با بصیرت دشمنان را ناامید خواهند کرد.

سردار طلایی نیک افزود: مردم‌سالاری دینی برای استمرار خود نیاز به حضور مردم دارد و در انتخابات پیش رو و مشارکت حداکثری، رزمایش سیاسی و بین‌المللی در راه داریم که چشم جهانیان به آن است و با حضور پرشور و حداکثری در پای صندق‌های رأی بار دیگر به جهان نشان خواهیم داد که پای انقلاب و شهدا ایستاده‌ایم./خبرگزاری صدا وسیما

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.