رئیس جمهور: جنایتکاران تاوان ترور “شهید سید رضی” را خواهند داد

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید “سید رضی موسوی” ضمن ابراز همدردی با خانواده ایشان گفت: به طور قطع این جنایت بی‌پاسخ نمی‌ماند و جنایتکاران صهیونیست تاوان این جنایت را خواهند داد.

به گزارش شهروند آنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در منزل شهید سید رضی موسوی حاضر شد و با اعضای خانواده شهید دیدار و گفت وگو و همچنین با آنها ابراز همدردی کرد.

او در دیدار با خانواده سردار شهید «سید رضی موسوی» که بدون اطلاع قبلی در منزل این شهید والامقام صورت گرفت، ایثار و فداکاری شهدا را سنگ زیر بنای امنیت و اقتدار کشور و رهاورد مجاهدت و شهادتشان  برای ملت را شرافت و عزت عنوان کرد و افزود: قطعاً خدمات و مجاهدت‌های این سردار بزرگ در راه پشتیبانی و توانمندسازی جبهه مقاومت اسلامی نام او را در کنار یاران و همرزمانش در تاریخ پرافتخار این کشور تا همیشه ماندگار خواهد کرد.

رئیس جمهور در ادامه اقدام خبیثانه و بزدلانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار شهید موسوی را ناشی از عجز و سرخوردگی این رژیم در برابر جبهه مقاومت اسلامی در منطقه دانست و تأکید کرد: قطعاً این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند و جنایتکاران صهیونیست تاوان این جنایت را خواهند داد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.